czwartek, 8 października 2015

kulinarne warsztaty w Inspiro!

Jestem ogromną szczęściarą. Mam najlepszą pracę na świecie. Pracę, która jest pasją, radością, uśmiechem. Pracę, w trakcie której odpoczywam, która napełnia mnie pozytywną energią. Pracę, która daje mi ogromne ilości szczęścia. Brak mi słów, by opisać, jak wiele dają mi te cotygodniowe kulinarne warsztaty z dzieciakami. Być może pamiętacie, jak rok temu, w wakacje, miałam przyjemność piec tęczowe babeczki i przygotowywać owocową sałatkę w trakcie zajęć z maluchami w Domu Kultury Inspiro w Podłężu. Od miesiąca robię to regularnie, co tydzień, w każdy czwartek. Mamy za sobą już kolorowe kanapki, mini pizze, jaglano-brokułowe burgery oraz ostatni wyczyn - dyniowe ciasteczka. Razem z moimi małymi kucharzami tworzymy naprawdę wyśmienite potrawy! Zawsze jest zdrowo i smacznie. To dla mnie ogromna przyjemność móc w tych maluchach zaszczepiać miłość do gotowania, a gdy widzę z jak wielką frajdą i zaciekawieniem mieszają, doprawiają, kroją, ubijają i smakują - ciepło robi mi się na sercu. Poniżej podrzucam Wam kilka migawek z naszych zajęć.








3 komentarze:

  1. Zazdroszcze! To niemal wymarzona praca ! Sama kocham dzieciaki więc wiem ile frajdy daje choćby przrbywanie z nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że świetne warsztaty :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca! to sama przyjemność przebywać z maluchami i piec razem kolorowe dania :) zjadłabym te wasze ciacha! :D

    OdpowiedzUsuń