środa, 9 września 2015

jesienna owsianka!

Powroty do domu. Powroty do śniadań w łóżku, do ulubionego kubka z kawą, do miseczki pełnej ciepłej owsianki. Obecne powroty do domu spotkały się z powrotami jesieni. Czyli mojej ulubionej pory roku. Przypadek? Chcę wierzyć, że nie. Chcę wierzyć, że to znak. Że chociaż ciężko się wraca, to jednak w domu na sercu cieplej i słodziej. Tak jak w dzisiejszej porannej miseczce. Jesiennie. Tak, jak lubię najbardziej. Owsianka z serkiem wiejskim, cynamonem, gruszką, miodem. Tęskniłam. Jasne, że mimo wszystko tęskniłam. 


14 komentarzy:

  1. Jaka kremowa i jesienna! W sam raz na zimny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak ty jesieni nie uwielbiam, ale jej smaki.. w tym wydaniu zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tęskniłam za Twoimi porankami tutaj, częstszymi postami, Twoimi słowami :) w każdym razie, dobrze, że gdzieniegdzie jest możliwość obserwowania trochę migawek z życia i z tego co widziałam, to sporo się dzieje, prawda? :) w domu jest najlepiej, najcieplej, najprzyjemniej - właśnie odczuwam taką tęsknotę, ale z drugiej strony wiem, że to dopiero początek, więc czas powoli się przyzwyczajać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, znowu jestem, na nieco dłuższa chwilke :)

      wiesz, obie chyba jesteśmy już skazane na tesknote, albo w jedna albo w druga strone. Ale warto, sama sie przekonasz :) trzymam kciuki za Ciebie i za Twoja podróż i przygodę, zdobywaj świat, nie ma nic piekniejszego.

      Usuń
  4. tak prosto i najpyszniej :) my też się za Tobą stęskniliśmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co zostanę na troszkę dłużej :)

      Usuń
  5. Ale smacznie! Jesień zawsze pachną cynamonem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda perfekcyjnie!


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto a tak pysznie, a z cynamonem to już niebo :)

    OdpowiedzUsuń