niedziela, 16 sierpnia 2015

cynamonowa owsianka z grejpfrutem!

Kto mnie zna, ten wie, że mimo zamiłowania do eksperymentów w kuchni - tak naprawdę najchętniej wracam do prostych smaków. I tak właśnie jest z tą dzisiejszą owsianką. Podaną na chłodno, bo pogoda na ciepłą nie pozwala. Z cynamonem, zimnym jogurtem naturalnym, lekko kwaśnym grejpfrutem. Orzeźwiająca i pożywna.




CYNAMONOWA OWSIANKA Z GREJPFRUTEM
Przepis (jedna porcja):
60g płatków owsianych
200ml mleka
100ml wody
1/2 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka miodu
150g jogurtu naturalnego
kilka plastrów grejpfruta
Płatki owsiane wymieszać z cynamonem. Zalać wodą i mlekiem, dodać miód, wymieszać, odstawić do lodówki na około 30 minut. Po tym czasie owsiankę zalać jogurtem, podawać z plastrami grejpfruta. 

15 komentarzy:

  1. Mniam! I jakie piękne kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cytrusy, ale takiej owsianki to ja nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grejpfrut i owsianka?
    Nie próbowałam, wygląda pysznie <3

    ohmorning

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego połączenia nie jadłam :)

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy nie dodaję grejpfruta do owsianki, chyba muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i naszła mnie ochota na grapefruita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie! :) U mnie w śniadaniu nigdy nie zawitał ten owoc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak pięknie taka prostota wygląda! I jak zwykle w takich sytuacjach żałuję, że mimo takiej pięknej prezentacji grejpfrut nie może jakoś przekonać mnie do siebie smakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że ostatnio owsianki są w modzie. Będę musiał jakąś spróbować:) Nie mogę się przekonać, ale jak ktoś się odchudza, to może to być świetne danie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentuje śniadanko, na pewno pyszne ;)
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń