niedziela, 31 maja 2015

owsianka z mlekiem, truskawkami i gruszką!

Stęskniłam się. Za Wami, za wspólnie zjedzonymi śniadaniami. Za wpisami bez przepisu, bo przecież od takich zaczynałam. Stęskniłam się też za słońcem. Za truskawkami. Tęsknię każdego dnia od dłuższego czasu. Niektóych tęsknot nie da się spełnić już teraz, trzeba poczekać. Ale niektóre można. Więc spełniam tę śniadaniową, wspólną z Wami, owsiankową, z truskawkami. Delikatna owsianka, sezonowe, słodkie truskawki, gruszka i mleko (bez laktozy, które w moim odczuciu ma lekko orzechowy posmak). Dzień dobry!


15 komentarzy:

  1. Niby prosta, ale pewnie pyszna!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stęskniłam się za taką miseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to przepysznie. Lepiej niż moja dzisiejsza poranna owsianka :) Błąd zrobiłam do zalałam truskawki owsianką zamiast położyć je na owsiance :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne, letnie śniadanko. też się stęskniłam za Twoimi śniadaniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka prosta, a jaka przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki! Jeszcze nie zdążyłam się nimi nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie śniadanie w leniwą niedzielę... pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogromnie się ciszę, że jesteś! brakuje tu Twoich częstszych wpisów, ale rozumiem też, że życie toczy się różnie i pewnie nie zawsze jest czas :)... najważniejsze, że jesteś! :* a taką owsianką to z przyjemnością bym z Tobą zjadła tylko jeszcze orzechy do schrupania bym dorzuciła! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleczko, z orzechowym smaczkiem musi być bardzo dobre :)
    Owsianka, truskawki, gruszka i cudowny dzień gwarantowany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najprostsza i najbardziej idealna owsianka na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka z owocami to zawsze udany, pyszny początek dnia :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śniadanie w sam raz na wiosnę/lato :)

    OdpowiedzUsuń