czwartek, 19 marca 2015

precelki w czekoladzie!

U mnie znowu słodko-słone smaki! Słodko-słona przekąska. Gdy byłam dzieckiem, uwielbiałam chrupać słodkie paluszki maczane w płynnej czekoladzie. Też macie takie wspomnienia? Dzisiaj postanowiłam sobie nieco tez smak przypomnieć. W słodkiej czekoladzie zamoczyłam słone precelki. Wyszło wyśmienicie! Z wierzchu słodka czekolada, w środku słony, kruchy precelek, świetne połączenie! Znajdą się chętni i wśród Was?




PRECELKI W CZEKOLADZIE
Przepis (60 precelków):
60 precelków solonych
100g mlecznej czekolady
20g masła
Do rondelka wrzucić masło i czekoladę. Rozpuścić w kąpieli wodnej. Precelki rozłożyć na papierze do pieczenia. Kiedy czekolada będzie już gotowa, za pomocą szpatułki rozsmarowywać czekoladę na precelkach (delikatnie, aby się nie połamały). Zostawić do zastygnięcia (około 20-30minut). Przechowywać w suchym miejscu.

11 komentarzy:

  1. Słodko słone = najlepsze :)
    Zostało mi trochę precelków z imprezy, więc dziękuję za pomysł na ich wykorzystanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przekąska do dobrego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ranyyy, wiem że zjadłabym wszystkie na raz *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo smacznie, chętnie bym spróbowała, tylko.... co z moją dietą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, lubię słodko-słone smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaki dzieciństwa ♥ Zawsze kochałam precelki ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń