poniedziałek, 30 marca 2015

grzanki z szynką i gruszką!

To nie pierwszy raz, gdy na chleb kładę owoce. To nie pierwszy raz, gdy łączę dodatki mięsne z dodatkami owocowymi. I to nie pierwszy raz, gdy to połączenie okazuje się udane. Takie kanapki to szybkie i proste śniadanie, które gwarantuje jednak odrobinę oryginalności, bo chyba nikt z nas nudnych kanapek nie lubi. Dodatkowy ich plus to fakt, że są niezwykle zdrowe. Jest bowiem chleb pumpernikiel, jest gotowana szynka, słodka gruszka i konfitura żurawinowa. Zachęcam! Polecam! Smacznego! Dobry śniadanie to dobry dzień!




GRZANKI Z SZYNKĄ I GRUSZKĄ
Przepis (dwie grzanki):
2 kromki chleba pumpernikiel
1/2 gruszki
6 plasterków szynki pieczonej
1 łyżeczka konfitury żurawinowej
Kromki podpiec w opiekaczu. Gruszkę umyć i pokroić w plastry. Gotowe grzanki posmarować konfiturą żurawinową, następnie nałożyć plasterki szynki i gruszki. Podawać. 

13 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy dobre by było z wędliną drobiową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na grzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam nigdy takiego połączenia, ale jestem przekonana, że by mi smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie połaczenia to ja jeszcze nie próbowałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, nie wpadłabym na to, że takie połączenie może być smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Owoce często kładę, ale zwykle same. A z szynką... Muszę spróbować!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem totalnie zaskoczona tym połączeniem :)
    Ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, gruszka do wytrawnych rzeczy jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z szynką nie, ale z gruszką i tahini to bardzo chętnie! :)

    OdpowiedzUsuń