poniedziałek, 1 września 2014

pomidor z serem bundz, miodem i pestkami dyni!

Pomidory z miodem znowu wkraczają na kuchenne salony! Tym razem jeszcze w towarzystwie sera bundz (prosto od samego Pana Górala!) oraz podprażonych pestek dyni. Wierzcie, niesamowicie smaczne połączenie!






POMIDOR Z SEREM BUNDZ, MIODEM I PESTKAMI DYNI
Przepis (jedna porcja):
2 pomidory 
20-30g sera bundz
1 łyżeczka miodu
1 łyżka pestek dyni
Pomidory umyć, pokroić w grubsze plastry, ułożyć na talerzu. Pestki dyni podprażyć na patelnii. Ser zetrzeć na grubej tarce, posypać nim pomidory. Całość polać miodem i posypać podprażonymi pestkami dyni. Podawać.

17 komentarzy:

  1. Bundz to był kiedyś moj ulubiony ser! I z podziwu wyjść nie mogę jakie Ty połączenia wymyślasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na pomysł połączenia pomidora z miodem, ale już mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie apetyczne! Miód i pestki świetnie podkreślają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaskakujące połączenie :) Kolory dania zdecydowanie zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam mnóstwo dziadkowych pomidorów i nie zawaham się ich użyć! :D koniecznie muszę je wypróbować z nutą słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomidor w takim towarzystwie musi smakować rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo ciekawi mnie smak tak podanego pomidora. Wyglądają tak pięknie, że chyba się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie! :) To jakiś mocny w smaku ser?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ser z mleka owczego, rodzaj twarogu, delikatny w smaku :)

      Usuń
  9. Nigdy chyba nie próbowałam tego sera :)
    Pomidory w miodzie jak już pisałam uwielbiam!
    Do tego pestki dyni- pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! ;)

    Pozdrawiam
    ___________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miód ewidentnie opanował pomidory :D

    OdpowiedzUsuń
  12. baaardzo chcę zjeść bundz, ale góry i Pan Góral za daleko
    muszę szybko spróbować pomidorów z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :D mam taką małą dziwną prośbę :D wiem, że studiowałaś na UE w Krk i mam prośbę :D pomogłabyś mi rozszyfrować plan zajęć ? ;P chodzi mi o grupy MSG na I roku :D dla mnie ten plan to istna masakra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, jasne, nie ma problemu! :)

      hm, może najlepiej, jak mi napiszesz, do jakiej grupy należysz i czy to są studia dzienne, czy nie, a ja wtedy odnajdę odpowiedni plan :D

      Usuń
  14. Kurcze, jak to się stało, że nigdy nie jadłam tego sera? Danie wygląda znakomicie. Zapraszam do dodania wpisu do mojej akcji Warzywa psiankowate 2014 :)

    OdpowiedzUsuń