poniedziałek, 15 września 2014

mój burger w Streat Slow Food!

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na burgera, który organizowali wspólnie Streat Slow Food oraz chłopaki z bloga Gotowanie z pasją. Zgłosiłam się! I .... I wygrałam! Totalna niespodzianka! A co takiego było główną nagrodą? Mój burger od dzisiaj, przez najbliższe dwa tygodnie, będzie znajdował się w ofercie Streat Slow Food, to dla mnie ogromny zaszczyt i jeszcze większa radość! Kto jest z Krakowa, ten może spróbować burgera, którego wymyśliłam. Wystarczy, że udacie się na Kazimierz, a dokładnie na ulicę Kupa 10. Mam nadzieję, że burger Wam posmakuje! Jest to burger w iście meksykańskim klimacie - świeża bułka, pyszna wołowina, awokado, salsa fresca (czyli pomidor, cebulka, sok z limonki, oliwa z oliwek, czosnek, chilli, świeża kolendra, sól, pieprz) oraz ser cheddar. Zapraszam! Życzę smacznego i kto spróbuje - czekam na relację! 

11 komentarzy:

  1. Ogromne gratulacje! :D Szkoda, że tylko w Krakowie można zastać :(
    A nazwa ulicy bardzo... ciekawa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym tylko mieszkała bliżej Krakowa... albo zrobię sobie małą wycieczkę, żeby skosztować Twojego burgera? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ale bym chciała spróbować tego burgera!

    OdpowiedzUsuń
  4. A w jakich godzinach można tam przychodzić ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję mam zamiar iść na tego burgera

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam jadłam !! PYCHA !!! Gratuluje pomysłu smaku słów brak ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że smakowało !!! :) :)

      Usuń
  7. Tylko dwa tygodnie będzie Twój burger o szkoda :( :(

    OdpowiedzUsuń