poniedziałek, 29 września 2014

Berlin od kuchni: Soja-Reis-Drink!

Nowe smaki, znowu! Niemieckie sklepy to raj dla miłośników takich napoi, jak ten, który Wam dzisiaj prezentuję. A ja jestem ich wieeeelkim miłośnikiem, także niemieckie sklepy są rajem dla mnie! Sojowi-ryżowy napój "mleczny", który możemy pić prosto ze szklanki, możemy go również dodać do ulubionego musli, nadaje się zarówno do gotowania, jak i pieczenia. To BioProdukt, całkowicie wegański i bezglutenowy, wolny od laktozy. Wyrabiany z włoskiego ryżu i całych ziaren soi. Byłam baaaardzo ciekawa tego smaku! Kiedyś robiłam domowe mleko ryżowe (tutaj znajdziecie dokładny przepis) i muszę przyznać, że to od GutBio bardzo przypomina je w smaku. Jest może tylko nieco słodsze. I według mnie jest lepsze! Nie smakuje jak zwyczajne mleko krowie, o nie. Według mnie posmak ryżu jest wyczuwalny najbardziej, smak soi chyba nieco ginie, ale zapewne wpływa na smak napoju jako całości. Pierwsza próba to było nalanie sobie tego napoju do szklanki - "ale dziwne" - pierwsza myśl, ale z każdym łykiem smakowało mi bardziej i bardziej. Napój dodałam również do kawy i do płatków owsianych. I smakowało mi, jak najbardziej! A Wy, macie doświadczenie z takimi napojami? Jakie polecacie? Ja już rozglądam się za kolejnymi, chcę spróbować wszystkiego!


6 komentarzy:

  1. A jak cenowo wyglądają takie mleka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że zamieszczasz tu takie produkty! dobrze wiedzieć, co warto kupić - tym bardziej dla mnie mile widziane wszelkie wegetariańskie/wegańskie napoje i inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo w niemieckim sklepach można znaleźć wiele dobroci! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo polubiłam mleko ryżowe w kawie, nadaje jej fajny posmak :D

    OdpowiedzUsuń