piątek, 19 września 2014

Berlin od kuchni! - ImmerGut Vanille Geschmack!

Jadąc do Berlina, nie mogłam się doczekać odkrywania nowych smaków! Tego mlecznego napoju spróbowałam już drugiego dnia mojego pobytu tutaj. Nie jest to może jakieś spore odkrycie, ale mi osobiście Niemcy kojarzą się właśnie z tego typu napojami. Waniliowy napój mleczy - ImmerGut Vanille Geschmack. Według mnie smakuje naprawdę dobrze. Jest słodki, ale nie za słodki. Smak wanilii jest dość mocno wyczuwalny. Dodatkowo jest tani, 500ml kosztuje 0,69 Euro. Ten napój widziałam w wielu niemieckich sklepach. Oprócz waniliowego smaku są również inne warianty - truskawka, czekolada. Muszę koniecznie spróbować!  


7 komentarzy:

  1. Niemcy pod względem nabiału (sery, serki, jogurty, desery, szejki, napoje mleczne...) mają genialny wybór! Kiedyś tam się przeprowadzę bo jestem maniakiem nabiału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to jest mleko krowie, owcze, roślinne? Te strączki na etykiecie wprowadzają zamieszanie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ilekroć jeżdżę do babci w Niemczech, ten napój kupuję już na pierwszej stacji benzynowej po niemieckiej stronie. cała rodzina go uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wartościowy wpis :) Dobra kuchnia to podstawa dobrego zdrowia, a że my zajmujemy się zdrowiem to zapraszamy do Nas na konkurs z nagrodami oraz obserwowanie naszego bloga :)

    Link do bloga;
    http://modnystyl2013.blogspot.com/

    Konkurs tutaj:
    http://modnystyl2013.blogspot.com/2014/09/konkurs-z-super-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś takie napoje mogłam pić bez końca! :)
    Tego chętnie bym spróbowała, strasznie mnie zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń