wtorek, 26 sierpnia 2014

waniliowe płatki ryżowe z malinami i jeżynami!

Lubię późne sierpniowe dni między innymi za słodkie maliny i lekko kwaskowate jeżyny zerwane o poranku, prosto z krzaczka, we własnym ogródku. Bo chociaż jesień już coraz mocniej nam o sobie przypomina (a mnie to bardzo cieszy!), to dzięki owocowym słodkościom można poczuć, że mimo wszystko mamy jeszcze lato. 




WANILIOWE PŁATKI RYŻOWE Z MALINAMI I JEŻYNAMI
Przepis (jedna porcja):
4 łyżki płatków ryżowych
150ml mleka
garść malin
garść jeżyn
2 łyżki syropu waniliowego
Mleko razem z syropem waniliowym wlać do rondelka, zagotować. Zmniejszyć ogień, wsypać płatki ryżowe, gotować na małym ogniu, cały czas mieszając, aż do zgęstnienia. Pod koniec dodać maliny i jeżyny. Gotowe płatki przełożyć do miseczki. Udekorować owocami. Podawać.

20 komentarzy:

  1. na szczęście lato jeszcze trwa i można zajadać te pyszne malinki oraz niezastąpione jeżyny! dawno nie jadłam ryżowych, także skutecznie mnie pokusiłaś by znowu je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w ogrodzie rośnie mnóstwo jeżyn o których nikt nie pamięta... Chyba dzisiaj zerwę je na śniadanko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. płatki ryzowe jadłam pierwszy raz wczoraj na sniadanie, były pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie różowo i owocowo leśnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, wspaniale to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ze jesteś fanką płatków ryzowych. Mi średnio smakują, ale w twojej wersji prezentują się pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pyszne płatki z kolorowymi owocami to idealny poprawiacz humoru z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W cudownych kolorach! :)
    Ja ostatnio zakochałam się w ryżowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudowny kolorek udało Ci się uzyskać *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten pomysł. Całość prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, u nas już liście sie złocą, więc z chęcią powrócę do kolorów lata, chociaż na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najdelikatniejsze płatki, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor. Przynajmniej tutaj dzisiaj nie jest jesiennie, bo ja już nie mogę patrzeć na te dynie na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Martyną, bardzo przyjemnie popatrzeć na maliny i jeżyny, w końcu jeszcze mamy lato :))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dobrze, ze kupiła płatki ryżowe c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ optymistyczna miseczka :) w sam raz na taką pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za malinami już tęsknię, już mi ich brakuje. Może jeszcze się gdzieś na nie natknę :)

    OdpowiedzUsuń