sobota, 16 sierpnia 2014

SOBOTA ZE SPEEDCOOK'IEM: sezamowo-jabłkowy deser jogurtowy!


SEZAMOWO-JABŁKOWY DESER JOGURTOWY
/Przygotowany w Speedcook'u/
Przepis (jedna porcja):
50g płatków owsianych
2 łyżki tahini
1 łyżka miodu
1 łyżeczka sezamu
200g jogurtu naturalnego
1/2 jabłka
Jabłko umyć, wrzucić do naczynia miksującego: obroty 3, czas 15 sekund. Włączyć. Po tym czasie powinniśmy otrzymać starte jabłko. Przełożyć do miseczki. Umyć naczynie miksujące. Umieścić w nim płatki owsiane, tahini, miód i sezam. Nastawić: obroty 4, czas 30 sekund. Włączyć. Otrzymaną masę owsianą przełożyć do wysokiej szklanki. Następnie nałożyć jogurt naturalny oraz starte jabłko. Schłodzić w lodówce. Podawać.

15 komentarzy:

  1. Na taki deser to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarujesz ostatnio tym sezamem :) deser wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. prosty i smaczny! super na zbliżające się jesienne popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostszy i najlepszy jesienny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jablko i sezam - czy to polaczenie w ogole moze zle smakowac ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności:) Uwielbiam wszelkie desery z jabłkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. z owsianymi deser nie mógł nie smakować! do tego tahini z miodem i mamy smak chałwy, to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze są takie proste rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :-) mam takie pytanie :-) wiem, że obroniłaś się w tym roku :-) ja właśnie zaczynam III rok i tak zastanawiam się kiedy zaczęłaś zbierać jakieś materiały i pisać ? Chodzi mi głównie o to czy zaczęłaś już w wakacje czy gromadziłaś siły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! gromadziłam siły, zdecydowanie :D ... tzn temat pracy miałam wybrany już na początku III roku, zaczęłam wtedy myśleć nad planem pracy, nad tym, jak i skąd zgromadzę potrzebne materiały. ale samo pisanie pracy zaczęłam dopiero w drugim semestrze już, jakoś w marcu/kwietniu, także na spokojnie :)

      Usuń
    2. a nie mieliście jakiś terminów, że np do końca V semestru przynajmniej jakieś próbki, rozdziały itp ? :)

      Usuń
    3. nie, moja pani promotor nie wyznaczała nam takich sztywnych terminów, chociaż wiem, że u innych często tak rzeczywiście było :) my mieliśmy tylko na koniec V semestru zdać sprawozdanie, co już zrobiliśmy, na jakim etapie jesteśmy, co planujemy dalej.

      Usuń
  10. jabłko i sezam, bardzo lubię to połączenie ;) a w tle widzę cudowne ciasteczka sezamowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekko pysznie i jesiennie :))
    Proszę o wklejenie banerka do akcji :)

    OdpowiedzUsuń