poniedziałek, 25 sierpnia 2014

omlet z masłem słonecznikowym i pastą groszkowo-jabłkową!

Leniwy, poniedziałkowy poranek? Gdy jest się studentem to jak najbardziej możliwe. Dlatego korzystam. Przy patelni nie stałam już naprawdę dawno, dlatego dzisiejsze smażenie omleta przypomniało mi, jak bardzo to lubię. Dzisiejsze śniadanie to mieszanka smaków. Zielony groszek i słodkie jabłko w połączeniu ze słonym masłem orzechowym, całość dopełniona jajecznym omletem. Wierzcie mi, jakie to dobre! Albo mam lepszy pomysł - nie wierzcie mi na słowo, przygotujcie takiego omleta i przekonajcie się na własnym podniebieniu! 




OMLET Z MASŁEM SŁONECZNIKOWYM I PASTĄ GROSZEK-JABŁKO
Przepis (jedna porcja):
2 jajka
sól, pieprz
1/2 jabłka
100g groszku konserwowego
2 łyżki masła słonecznikowego (u mnie: domowe)
Jajka wbić do miski, roztrzepać, doprawić solą i pieprzem. Smażyć na rozgrzanej patelni, aż do ścięcia się masy jajecznej (u mnie: patelnia teflonowa, w innym przypadku patelnię należy natłuścić - masłem/olejem). Przygotować pastę: groszek zmiksować z jabłkiem, dodatkiem soli i pieprzu. Gotowego omleta przełożyć na talerz. Na omleta wyłożyć pastę z groszku i jabłka oraz masło słonecznikowego. Podawać.

19 komentarzy:

  1. Idealne śniadanie <3 Masło słonecznikowe to musi być cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiejsze śniadanie to cudowna mieszanka smaków! nawet nie wiesz jakiej ochoty narobiłaś mi na groszek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. groszek i jabłko? Musi być smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło słonecznikowe uwielbiam ;) Gruszkę jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, aale .. gdzie tu gruszka? :D

      Usuń
  5. Przeczytałam gruszka-jabłko i już myślałam "o, może zrobię", a tu groszek, którego no, nie lubię :( Ale wygląda super ten omlet! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita! Pomysł kosmiczny jak kolor tej pasty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. masło słonecznikowe + groszek - okej, masło słonecznikowe + jabłko - okej, masło + groszek + jabłko? jak zawsze niecodzienne połączenia u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj też omlet, ale Twój bije mojego na głowę! Wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się to połączenie smakowe, aż sama muszę wypróbować! Zwłaszcza, że groszek ostatnio bardzo mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och... to połączenie wygląda zniewalająco :> nigdy bym na nie wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda apetycznie, mam ochotę na omlet, zrobię sobie na kolację! :D

    Zapraszam w wolnej chwili. :)
    http://idzpocwiczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jadłam już jabłko z groszkiem w sałatce z Twoejgo pomysłu więc i tu by na pewno mi posmakowało :) zwłaszcza z tym masłem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę, muszę, muszę to zrobic!
    Albo nie!
    Będą takie serwowac w Twojej restauracji za parę lat i wtedy wpadnę na śniadanie :) Albo zrób mi już teraz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o wklejenie banerka do akcji Jedz polskie jabłka durszlak.pl

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń