piątek, 22 sierpnia 2014

cynamonowo-słonecznikowa cukinia w jajku!

Cukinia w jajku. Ale nie taka zwykła, o nie! Z dodatkiem cynamonu i masła słonecznikowego (domowego, tutaj znajdziecie na masło przepis). Taka trochę jajecznica, ale nie do końca - ilość cukinii znacznie przeważa nad ilością jajka. Masło słonecznikowe i cynamon tworzą oryginalne doznania smakowe, w połączeniu cukinii i jajka - wiem, z pozoru może się to wydawać dość odważną propozycją, ale naprawdę wartą spróbowania. Moje kubki smakowe totalnie oszalały! Mam nadzieję, że i Wy skusicie się na to danie, zróbcie to koniecznie!





CYNAMONOWO-SŁONECZNIKOWA CUKINIA W JAJKU
Przepis (jedna porcja):
1 cukinia
2 jajka
szczypta cynamonu
1 łyżka masła słonecznikowego (u mnie: domowe)
Cukinię umyć i pokroić w grubsze plastry. W miseczce roztrzepać jajka z dodatkiem cynamonu. Na patelnii rozgrzać jedną łyżkę masła słonecznikowego, wrzucić plastry cukinii, chwilkę podsmażać. Wlać masę jajeczną. Smażyć, co jakiś czas mieszając, aż do ścięcia. Gotową cukinię w jajku przełożyć na talerz. Podawać.

15 komentarzy:

  1. na takie połączenie bym w życiu nie wpadła, ciekawe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cukinia świetnie sie komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję, ale nie mogę wyjść z zachwytu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujesz smakami ;) podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurka.. ostatnio bardzo kombinujesz,ale wygląda to bosko :)
    Ech... czy uda nam się jeszcze zjeść w tym roku wspólne śniadanie? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być pyszne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna! Aż zrobiłam się głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda i ciekawie brzmi.. mam wszystkie składniki, chyba więc już wiem, co dziś na kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro są cukiniowe owsianki to czemu nie... cukiniowo-słodko-słonecznikowe jajecznice? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, pobudziłaś moje kubki smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale suuuper...zjadłabym, zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukinia w jaju to smak dzieciństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie proste a jakże apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń