piątek, 18 lipca 2014

mrożone smoothie kokos-nektarynka!

Upalne poranki sprawiają, że nie mam ochoty na obfite i ciepłe śniadania. Mam ochotę na coś, co schłodzi mnie już na "dzień dobry", co mnie orzeźwi, ale jednocześnie zaspokoi poranny głód. Idealne okazuje się mrożone smoothie! Tylko dwa składniki, a efekt niesamowity! Mrożone smoothie, czyli zdrowa, domowa wersja lodów.


MROŻONE SMOOTHIE KOKOS-NEKTARYNKA
Przepis (jedna porcja):
2 nektarynki
150ml mleczka kokosowego
Nektarynki umyć, pozbawić pestek. Zblendować razem z mleczkiem kokosowym. Przelać do pojemnika, wstawić do zamrażalnika na minimum godzinę. Po tym czasie zmrożoną masę nieco rozmrozić, a następnie zblendować. Mrożone smoothie przełożyć do pucharka/szklanki. Podawać. 

11 komentarzy:

  1. Pychotka

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie lodowe poranki, choćby dziś to potwierdzam ;)
    A kokos z nektarynką to świetna drużyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie lody troszkę na śniadanie, ale w sumie takie chłodzą najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rano orzeźwienie o tej temp? :D Chyba nie dałabym rady, ale na II śniadanie why not :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nektarynka świetnie się tutaj sprawdza! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. nektarynki moje ulubione! ostatnio wszędzie je wciskam. razem z jagodami! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To ma byc tylko stala czesc mleka kokosowego czy calosc? I jakiej mniej wiecej wielkosci byly te nektarynki, ktorych Pani uzyla?

    OdpowiedzUsuń