sobota, 26 lipca 2014

grzanki z wędliną i melonem!

Uwielbiam słodko-wytrawne połączenia! Uwielbiam chrupiące grzanki! A więc idealne okazuje się przygotowanie słodko-wytrawnych grzanek. Sezon na najlepsze melony trwa, więc rozpieszczam ich smakiem swoje podniebienie. Melon to wspaniały smak i kopalnia witamin, to niskokaloryczny owoc, który korzystnie wpływa na nasz organizm, dodatkowo podobno poprawia nastrój i koncentrację. W połączeniu z wędliną i chrupiącym chlebem smakuje wybornie, stanowi pożywną propozycję na smaczne śniadanie. Melonowelove na dzień dobry!



GRZANKA Z WĘDLINĄ I MELONEM
Przepis (jedna kanapka):
1 kromka chleba (u mnie: orkiszowy)
1 plaster wędliny (u mnie: z indyka)
kilka plastrów melona
1 łyżeczka sera feta
Kromkę chleba podpiec w tosterze. Na ciepłej grzance rozsmarować równomiernie ser feta. Nałożyć plaster wędliny, a następnie plastry (obranego) melona. Podawać.

10 komentarzy:

  1. Super śniadanko, dziękujemy :):)
    SERDECZNOŚCI!!!
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  2. Melon ma śliczny kolor, też lubię, ale nigdy nie pomyślałam, by dać go na kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznane mi dotąd połączenie, ale warte wypróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio laczysz niemozliwe dla mnie :) bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie! :)

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z melonem <3 super pomysł. Piekłam ostatnio ananasa i był super, a teraz melon na toście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mnie dawno nie było :) mam pełno zaległości! A co do połączenia melona z szynką - uwielbiam tak podjadać sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ;) nie spotkałem się jeszcze zeby tak melona podawać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam! istna poezja na talerzu... a raczej desce! pycha! pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow kanapeczki na słodko, Fitdevangel uwielbia !!!

    OdpowiedzUsuń