wtorek, 1 lipca 2014

grzanki z ogórkiem i miodem!

Grzanki z ogórkiem i miodem, czyli dowód na to, że w kuchni nie jest w stanie mnie już chyba nic zaskoczyć. Dowód na to, że najlepsze smaki powstają zupełnie przez przypadek. Dowód na to, że najlepsze smaki to czasem smaki z pozoru najdziwniejsze. Naprawdę przepyszny jest smak tych grzanek! Zadziwiające, jak wspaniale smakuje ze sobą ogórek i miód - słodki i lekki duet, z nutką orzeźwienia. Grzanki w wersji letniej, spróbujcie!





GRZANKI Z OGÓRKIEM I MIODEM
Przepis (jedna porcja - jedna grzanka):
kromka chleba orkiszowego
kilka plastrów ogórka gruntowego
łyżeczka (płynnego) miodu
Kromkę chleba podpiec w tosterze. Gotową grzanke przekroić delikatnie na pół. Na wierzchu każdej połówki ułożyć plasterki ogórka (obranego ze skórki!), a następnie polać miodem. Podawać.

18 komentarzy:

  1. Ojej! Pierwszy raz widzę ogórka w towarzystwie słodkiego dodatku! Zaskoczyłaś mnie tym dzisiaj niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się to zestawienie, tym bardziej, że w okresie letnim w sezonie, ogórkami zajadam się praktycznie codziennie :) już nie umiem się doczekać aż obleje je obficie miodem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie nie, jeszcze ogórek z truskawkami ujdzie, ale miodem nie wydaje mi się... chociaż może :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaskakujące połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuj ogórka kiszonego z miodem - całe moje dzieciństwo, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie trzeba by mnie długo zachęcać, oj nie..!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Powiem Ci, że chyba bym się nie zdecydował na takie połączenie, ale składniki w domu są więc zrobię sobie jedną testową grzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :)
    Nie wpadłabym na to połączenie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. to już wiem co dziś zjem :) spróbuję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie lubię ogórka :( Muszę się do niego przekonać i wpadnę do Ciebie na takie śniadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważnie! Jednak skoro melon jest ogórkiem i je się go na słodko, to czemu by nie spróbować z ogórkiem zielonym? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja już jadłam takie grzanki ;) w świetnej, wrocławskiej knajpie, która zawsze zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam to połączenie! Pyyycha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. miód z ogórkiem?
    powaliłaś mnie na kolana!
    muszę to spróbowac jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  17. znam! Chociaż w wersji kiszonej/konserwowej, są pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a to racjaaa....ja też często coś mieszam, kombinuję, ku zdziwieniu innych....czasem warto , czasem nie, ale próbować warto;)

    OdpowiedzUsuń