wtorek, 8 lipca 2014

grzanki z jabłkiem, musztardą i miodem!

Chrupiące grzanki, soczyste jabłko, słodki miód i ostra musztarda. Słodko-wytrawne smaki, które osobiście bardzo lubię. Propozycja niezwykle smaczna, nie wymagająca dużego nakładu pracy, wyrazista i sycąca, ale lekka zarazem. Idealna na śniadanie. Skusicie się? Gwarantuję, że te smaki trafią w Wasze ... podniebienia.



GRZANKI Z JABŁKIEM, MUSZTARDĄ I MIODEM
Przepis (trzy grzanki):
3 kromki chleba
1 łyżka miodu
1 (małe) jabłko
3 łyżeczki musztardy delikatesowej
Kromki chleba podpiec w tosterze. Jabłko umyć, pokroić w ćwiartki, usunąć gniazdo nasienne. Każdą ćwiartkę pokroić jeszcze w plastry. Na patelni rozgrzać miód. Na rozgrzany miód wrzucić plastry jabłka, karmelizować przez kilka minut. Gotowe grzanki posmarować musztardą (jedna grzanka - jedna łyżeczka musztardy), nałożyć skarmelizowane plastry jabłka. Tak przygotowane grzanki podawać.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie to połączenie smakowe. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie rzeczywiście ciekawe, ale lubię eksperymentować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miod+musztarda+jabłka? To musi być rewolucja

    OdpowiedzUsuń
  4. moje smaki w 100%! swego czasu jadłam jabłko maczane w musztardzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykłe połączenie kanapkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. smakował chlebuś?:)
    Połączenie nader zaskakujące, ale... zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. musztarda i miód??? wow, mieszanka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak to smakuje, intrygujące połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale połączenia smaków! To musiało być zaskakująco dobre! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeszcze tymianku/rozmarynu mi tu brakuje ;]
    Odważne, nie potrafię się jakoś przemóc do musztardy ze słodkim ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Intrygujące połączenie, na pewno smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grzanki na bogato... zaskakujące połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. o, Ty byłaś na finale BC z Karoliną? Nawet nie wiedziałam, że to Ty :) miło było poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak, byłam, byłam! :) też Cię skojarzyłam z blogiem dopiero po powrocie z BC :) mi również było miło bardzo!

      Usuń
  14. Czarujesz tymi zestawieniami smaków! Odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś innego dla podniebienia, jednak przepis może się sprawdzić ;)
    Zapraszam do mnie http://naturalnemetody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. nie liczę kalorii, więc nie mam pojęcia.

      Usuń
  17. Ja równeiż lubię takie nietypowe połączenia smaków, więc na pewno i to by mi przypadło do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń