niedziela, 22 czerwca 2014

truskawkowy krem gryczany

Biała kasza gryczana to moje najnowsze odkrycie. Aż dziwne, że taaak długo nie miałam pojęcia o jej istnieniu. W wersji surowej, z truskawkami i wanilią smakuje wyśmienicie! Orzeźwiające śniadanie, pełne zdrowia, pełne smaku, pełne koloru. Bez wątpienia dodające energii oraz dobrego humoru na cały nadchodzący dzień.



TRUSKAWKOWY KREM GRYCZANY RAW
Przepis (jedna porcja):
100g kaszy gryczanej białej
100-200g truskawek
1 łyżka (płynnego) miodu
ziarenka z 1/2 laski wanilii
+ woda do zalania kaszy gryczanej
Kaszę gryczaną wsypać do miski, zalać wodą i odstawić (najlepiej na całą noc). Rano kaszę odcedzić z wody, przepłukać. Zblendować razem z truskawkami, miodem i ziarenkami wanilii. Przełożyć do miseczki. Podawać.

11 komentarzy:

  1. Moim zdanie niepalona jest 100 razy lepsza od palonej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Tylko taką biorę ;D

      Usuń
  2. jestem zakochana w surowej gryczanej! piękny kolor i pewnie cudowny smak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biała gryczana.? też nie słyszałam. ale spróbowałabym z wielka chęcią, bo ta kasza to moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do słodkich dań tylko biała. A w tym śniadaniu wyjątkowo dobrze się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gryczana biała najlepiej smakuje ze słodkimi dodatkami. Odkąd jadłam ją w takiej śniadaniowej formie po raz pierwszy to nie jem już w wersji wytrawnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam białek kaszy gryczanej

    OdpowiedzUsuń
  7. Należy zalać kasze wrzątkiem?

    OdpowiedzUsuń