czwartek, 5 czerwca 2014

truskawki z kokosową śmietanką!

Truskawki i kokosowa śmietanka (ubite mleczko kokosowe) na słoneczny poranek. Na nic więcej nie mam aktualnie ochoty. Stawiam na prostotę, bo i tak zbyt skomplikowane to moje życie ostatnio. Podobno kiedyś powiedziałam, że wolę mieć bałagan w sercu i w głowie, niż nie czuć kompletnie nic. Chciałam, no to mam. Może uratuje mnie natłok obowiązków i zbliżające się egzaminy. Może uratuje mnie nowa, kocia miłość. Może uratują mnie ulubione lody kawowe. Może uratuje mnie piosenka, którą usłyszę w radio. Podobno im wyżej wejdziesz, tym bardziej boli Cię upadek. Ale jak upadać to już porządnie. Tak, żeby poczuć to życie. Zmęczyć się nim, pobrudzić, nałykać się kurzu. Spalić słońcem, zmoczyć przez deszcz. Poczuć to życie. Pod skórą, pod powiekami, między palcami. Czuję. To chyba znaczy, że żyję. Wracając do truskawkowego początku dnia - jak dobrze, że są. Te małe, słodkie, czerwone przyjemności.  Otulone kokosową śmietanką. Lekką, puszystą. Kokosową chmurką.



15 komentarzy:

  1. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy ubijac mleczko kokosowe!
    Dobrze jest żyć tak naprawdę, z całą slodycza i ciężarem, które to życie niesie.

    OdpowiedzUsuń
  2. widok obłędny! i pewnie tak samo smakuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, by wrócił dobry humor, pozytywne nastawienie i radość z każdej chwili :*
    Co do śniadania, to nigdy nie ubijałam mleczka kokosowego, czas wypróbować Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy deser świata (no jeszcze z lodem :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała o ubijaniu mleczka kokosowego! Muszę zrobić taką śmietankę, prosty pomysł a jaki smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki i kokosowe smaki to takie wdzięczne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. moje pierwsze mleczko kokosowe sobie stoi od miesiąca i czeka...
    Już wiem jak je spożytkuję! musi być niebiańskie w towarzystwie truskawek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka śmietanka to jest to :) cudny deser.

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh, niech tylko dorwę mleczko kokosowe - będzie chmurka z truskawkami na deser czy śniadanie <3 !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż za smacznie to wygląda,u mnie też propozycja pożywnego śniadanka:)
    ZAPRASZAM
    http://girlwithdumbbells.blogspot.com/2014/05/diy-musli.htmlhttp://girlwithdumbbells.blogspot.com/2014/05/diy-musli.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności. Wierzę, że potrafią ukoić takie poranki

    OdpowiedzUsuń
  12. ja Ci, Madzioren napiszę tak...dawaj no ta śmietankaaaaaa!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Porywam prosto i tak smacznie <3 !

    OdpowiedzUsuń