sobota, 10 maja 2014

domowa drożdżówka!

Uwielbiam spędzać czas w kuchni, ale równie mocno cieszy mnie, gdy czas w kuchni spędzają najbliższe mi osoby. I tworzą w niej prawdziwe, kulinarne cuda! A później mnie tymi cudami rozpieszczają! Jak tą drożdżówką na przykład. Z dżemem i białym serem. Drożdżówka wspaniale i smacznie sprawdziła się na śniadanie, do tego szklanka ciepłego mleka i miałam śniadanie idealne. A wszystko dzięki Kamili i Oli, które to wszystko zapewne czytają i podziwiają swój wypiek, dziękuję dziewczyny! Następnym razem koniecznie musimy upiec coś razem!



18 komentarzy:

  1. Tak bym chciała zjeść domową drożdżówkę, musi cudownie pachnieć i jeszcze cudowniej smakować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o, akurat od rana jakoś tak szukam przepisu na drożdżówkę (choć finalnie pewnie się za to nie wezmę, bo się z drożdżami przeciętnie lubimy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe sa najlepsze i nie umywaja sie do tych kupnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. domowa drożdżówka jest niezastąpiona, wiele razy się o tym przekonałam! jeszcze lepiej smakuje podarowana przez bliską osobę :) przyjemnie tak, i jak pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka domowa to jest najsmaczniejsza, z chęcią bym taką zrobiła jakbym miała czas ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O, drożdżowe lubię piec ale dostawać jeszcze bardziej - miło jest czasem wrócić do domu i zastać talerz ze świeżym ciastem i herbatą do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się wspaniale!
    porywam Ci jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pycha! jak żałuję, że boję się drożdży... trochę to absurdalny lęk, ale się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wręcz zakochana w drożdżowym smaku. Całe szczęście, że ja+wyrabianie ciasta=katastrofa, więc nie jem za często :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, że ktoś zrobił dla ciebie takie cudo. U mnie w takie rzeczy bawię się tylko ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ bym wpadła na kawałek takiej drożdżówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Domowa drożdżówka, mleko...jestem w niebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aj, aj... <3 drożdżowe naaaajlepsze!
    Z kruszonką jeszcze, ooo! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka bije na glowe wszystkie inne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszności ;) dawno nie jaadłam drożdżówy!

    OdpowiedzUsuń