poniedziałek, 26 maja 2014

chlebek zmieniający życie w wersji wytrawnej!

Weekend miałam taki fajny! Kuchnia włoska mnie nie zawiodła, wręcz przeciwnie, warsztaty okazały się bardzo miłym przeżyciem, o którym Wam oczywiście w najbliższym czasie opowiem. A po warsztatach jeszcze więcej pozytywnych wrażeń. Fajna baaaardzo ta Warszawa! W dzień i w nocy, na śniadanie i na kolację. Fajna!

Znowu chlebek, który podobno zmienia życie, ale dla mnie przede wszystkim obłędnie smakuje! Tym razem podaję go w towarzystwie świeżych warzyw, słonego sera bryndza oraz orzeźwiającej wody z cytryną i ogórkiem. Ten banalny w wykonaniu napój to ostatnio moje małe uzależnienie. Przepis na chlebek znajdziecie TUTAJ

Znowu dzisiaj wsiadam w autobus, znowu jadę. Jeśli chcecie zobaczyć, co jeszcze mam do powiedzenia na temat programu "8 smaków Europy", a szczególnie w kwestii wczorajszego odcinka - włączcie dzisiaj Express Silesia TVS, między godziną 15, a 16. Każde wsparcie się przyda! Tak więc zapraszam popołudniu przed telewizory! 



12 komentarzy:

  1. Zapraszam do udziału w konkursie:

    http://fochygochy.blogspot.com/2014/05/konkurs-z-ksiazka-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ten chlebek :) Czekam na relację z warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne śniadanie, takie lubię:) szkoda, ze codziennie nie mam czasu rano zrobić sobie takiej małej uczty:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chlebek super i co istotne - ma bardzo fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  5. od 15 TV należy do mnie xD powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju jakie to dobre, chlebek pyszniutki!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ciągle w rozjazdach, ale masz gorący czas! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj, chyba się nie załapałam niestety, ale może powtórki będą? mam nadzieję :)
    fajnie tak u Ciebie, podróże - ciekawe życie, pełne przygód :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam nadzieję, że noc Ci się podobała :)
    Do szybkiego powtórzenia i zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogowa gwiazda kulinarna z Ciebie!:) Dumo Ty!:)))

    OdpowiedzUsuń