sobota, 5 kwietnia 2014

SOBOTA ZE SPEEDCOOK'IEM: jabłkowo-orzechowy krem!

Jeśli jesteście tak wielkimi fanami orzechowych smaków, jak ja, to ten krem jest zdecydowanie dla Was! Osobiście jestem w nim zakochana. Moje kubki smakowe są w nim zakochane! Przepis na to orzechowe cudo widziałam już dawno, nie wiem, dlaczego dopiero dzisiaj go próbuję. Jednak, jak to mówią: 'lepiej późno, niż wcale'. Moja wersja orzechowego kremu wzbogacona została o naturalną słodycz jabłka, czyli mojego ulubionego owocu. Ten krem to prawdziwa śniadaniowa bomba witaminowa! I smakowa oczywiście! Dodatkowo, jeśli użyjecie mleka roślinnego, to będzie idealny do spożycia również dla osób będących na diecie wegańskiej.


JABŁKOWO-ORZECHOWY KREM wegański
/Przygotowany w Speedcook'u/
/inspiracja: www.porannie.blogspot.com/
Przepis (jedna porcja):
1/2szkl orzechów (u mnie: pekan)
250ml mleka roślinnego
1 (duże) jabłko
Orzechy zalać wodą i odstawić na noc. Rano dokładnie opłukać, oczyścić ze 'skórki', umieścic w naczyniu miksującym. Dolać mleko. Jabłko obrać ze skórki, wydrążyć gniazdo, pokroić na ćwiartki i dorzucić do reszty składników. Nastawić maszynę: obroty 4, czas 2 minuty. Włączyć. Gotowy krem przelać do miseczki. Podawać.

15 komentarzy:

  1. Oj, pyszności <3 Krem z orzechów i jednych z moich ulubionych owoców - jabłek? Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. jabłko zamieniam na banana lub gruszkę (ostatnio tylko tymi się zajadam) i robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki krem musi być przepyszny :) dodałabym jeszcze trochę czekolady! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. krem po ,którym można poczuć się dosłownie jak w niebie! orzechy uwielbiam, zresztą tak jak jabłka praktycznie nie mam bez nich dnia! nie będę długo zwlekać z zrobieniem tego kremu, jest genialny <3
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pekanami to musiało być coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę taki krem<3 Pyychota; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Z orzechów, z jabłek, z czegokolwiek... wszystkie kremy są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, jakie pyszności w miseczce! nie potrafiłabym się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam! serio, jedno z moich ulubionych śniadań ever ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można czemuś takiemu oprzeć się z samego rana?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ja bym dała za takie śniadanko... :)

    OdpowiedzUsuń