środa, 30 kwietnia 2014

orzeźwiające smoothie: ogórek-banan-cytryna!

Tak, tak, wiem. Ogórek w smoothie? Przyznaję, do mnie też nie do końca to przemawiało. Jednak ciekawość była silniejsza, spróbowałam! I żałuję, że tak długo zwlekałam! To smakuje zaskakująco dobrze! Bardzo dobrze! Wyśmienicie! Ogórek, banan, cytryna, to trio świetnie się ze sobą komponuje. Poza tym takie smoothie to orzeźwienie idealne, więc z pewnością takie napoje będą często teraz u mnie gościć, w końcu temperatura coraz wyższa. I Wam również to polecam! Świetny smak i niesamowita bomba witamin i zdrowia w buteleczce. 



SMOOTHIE OGÓREK-BANAN-CYTRYNA
Przepis (jedna porcja):
1/2 ogórka
1 banan
1/2 cytryny
100ml wody
Ogórka, banana i cytrynę umyć, obrać ze skórki. Z cytryny wycisnąć sok. Wszystko (ogórka, banana, wyciśnięty sok z cytryny, wodę) dokładnie ze sobą zblendować. Przelać do buteleczki/szklanki. Schłodzić. Podawać.

13 komentarzy:

  1. Lubię takie polączenia w smoothie :) Tyle witamin zamkniętych w jednej, niepozornej, małej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie połącznoe smaki :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzeźwiające i idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jedzenia nie należy się bać, tylko próbować :D poznawać nowe smaki :D

      Usuń
  5. A ja od dawna mam ochotę spróbować ogórka w koktajlu, więc na pewno się odważę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ogórek, banan, cytryna? szalony pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważnie! Ja bym się chyba nie przełamała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. często spotykałam w smoothie ogórki, ale sama jakoś nie pokusiłam się o nie..widząc je u Ciebie już wiem, że nie ma co zwlekać - na pewno zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc składniki czegokolwiek ostatnio przestają mnie dziwić, wszystko można zmieszać z wszystkim!:))

    Banan z cytryną to fajne połączenie, zgadzam się. Ogórek? Czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam, właśnie piję. super smakuje, nie ma się co bać tego ogóraska! :D

    OdpowiedzUsuń