niedziela, 6 kwietnia 2014

niedzielne śniadanie!

Weekend to wreszcie czas, aby powoli i spokojnie wstać rano, zejść do kuchni jeszcze w szlafroku, usiąść przy stole w jadalni i nieśpiesznie zjeść pożywne, pełne zdrowia śniadanie. Najlepiej przy wspólnie z najbliższymi nam osobami. Takie niedzielne, wiosenne śniadanie to idealny sposób na rozpoczęcie niedzieli. Nie sądzicie? A co może znaleźć się na stole z takiej okazji? Właściwie wszystko na co tylko mamy ochotę! U mnie dzisiaj jest orkiszowy chleb z sezamem, domowy pasztet drobiowy, wędlina, ser biały, warzywa: ogórek zielony oraz konserwowy, pomidor, rzodkiewka, cebulka, a także domowy chrzan. Kolorowo, zdrowo, a przy tym smacznie. 


20 komentarzy:

  1. kiedys też praktykowaliśmy takie wspólne jedzenie śniadań.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj podobne składniki na moim śniadaniu gościły i byłam bardzo usatysfakcjonowana ich wyborem. :) Totalny wypas, wszystko czego dusza zapragnie, a siła i energia na cały dzień zapewniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak rodzinnie to wygląda, brak takich śniadań trochę, no!

    OdpowiedzUsuń
  4. To śniadanie kojarzy mi się z tymi, które jadamy całą rodziną przy wielkim stole w kuchni mojej babci podczas świąt albo rodzinnych zjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda to śniadanie ! <3 i oczywiście smacznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kanapka, jak pawie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny poranek. kiedyś i u mnie bywały takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym widziała typowe niedzielne śniadanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie rodzinne śniadania są wspaniałe! Nawet 'zwykłe' kanapki smakują inaczej i stają się niezwykłe :) Pysznie i kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie takie poranki tylko w święta się zdarzają. ale przynajmniej wtedy potęguje się ta świąteczna atmosfera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie takie poranki tylko w święta się zdarzają. ale przynajmniej wtedy potęguje się ta świąteczna atmosfera ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosenna uczta :) Z rodziną musiało smakować jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze! cudowne jest takie rodzinne, wesole, wiosenne sniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspólne śniadania są najlepsze :D Chlebek orkiszowy, domowy pasztet serek - normalnie smae pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie leniwe niedzielne śniadanka! :>
    pysznie i kolorowo u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze gdyby tak jajka...prawie że śniadanie wielkanocne. ;)

    OdpowiedzUsuń