czwartek, 17 kwietnia 2014

konkurs z DecoMorreno!

Kochani! Mam ogromną przyjemność zaprosić Was na konkurs! Konkurs w kakaowych klimatach, w którym do wygrania są dwa zestawy widoczne na zdjęciu: forma na babkę oraz dwa opakowania kakao DecoMorreno. Zadanie nie jest trudne, wystarczy, że wyślecie do mnie swoją interpretację zdania: "Moja Wielkanoc z kakao DecoMorreno" - mogą to być zdjęcia, przepisy, wierszyki, liczę na Waszą kreatywność. Swoje pomysły wysyłajcie na moją skrzynkę mailową: pannamadzia@gmail.com. Konkurs potrwa od teraz, do piątku, do godziny 22. Zwycięzców ogłoszę jeszcze tego samego dnia, przed północą. Liczę na Waszą kreatywność, do dzieła!

9 komentarzy:

  1. a wysyłasz nagrody poza Polskę? :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, hihi, ale za wysyłkę odpowiedzialna nie jestem już ja i ... i tylko Polska :D

      Usuń
  2. A filmik można nakręcić? Jeśli tak to do jakiej długości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że można! hm, myślę że do 5-10 minut :)

      Usuń
  3. czy można jeszcze wysłać zgłoszenie ?? brak internetu mnie zatrzymał :(

    OdpowiedzUsuń