sobota, 22 marca 2014

SOBOTA ZE SPEEDCOOK'IEM: koktajl banan-roszponka-migdał!

Póki co niewiele jestem w stanie napisać. Kto wie, ten wie. A reszta na pewno dowie się w swoim czasie. Życie mi się śni? Mam nadzieję, że nie. Tak dużo się dzieje. Początek wiosny taaaki szczęśliwy! Ja taaaka szczęśliwa!

A skoro wiosna to sezon na koktajle! Tym razem zmiksowałam ze sobą słodkie banany i zieloną roszponkę. Do tego odrobina mleka, masło migdałowe i tak oto, w dosłownie kilka minut, powstał mój nowy ulubiony koktajl.



KOKTAJL BANAN-ROSZPONKA-MIGDAŁ
/Przygotowany w Speedcook'u/
Przepis (jedna porcja):
1 i 1/2 banana
50ml mleka 
garść roszponki
1 łyżka masła migdałowego
Wszystkie składniki: banana (obranego i pokrojonego w plastry), mleko, roszponkę oraz masło migdałowe umieścić w naczyniu miksującym. Nastawić: obroty 4, czas 2 minuty. Włączyć. Gotowy koktajl przelać do wysokiej szklanki. Schłodzić w lodówce. Wyjąć i udekorować jeszcze roszponką i masłem. Podawać.

17 komentarzy:

  1. zdrowo i smakowicie. Ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszelakie koktajle, ten wygląda bardzo smacznie ! :)
    Zapraszam do mnie-http://inthemorningeverythingisbetter.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No njie można zaprzeczyć - szybko, a do tego apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic się nie śni-zasługujesz na to, jak się zobaczymy to mogę Cię uszczypnąć xD

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak z roszponką, ale migdały + banan = ekstaza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie:) masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie zjadłam monitor...Superpomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie połączenia w koktajlach, ciekawe smaki :)

    P.S. Zobaczyłam przed chwilą, że u Ciebie na blogu jeszcze śnieg pada :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda obłędnie apetycznie, ale jak słyszę o dodatku zieleniny do słodkiego koktajlu, to nie mogę się przemóc. a to tyle dobroci, ja wiem! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I w sumie to nawet się zgrałyśmy dzisiaj z tematem koktajli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a co to się dzieje w tym Chorzowie?;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa program kulinarny "8 smaków Europu" :)

      Usuń
  12. cieszę się, że jesteś tak szczęśliwa :) to najważniejsze by być w życiu radosnym! wiosna przyniosła nam ze sobą mnóstwo energii i optymizmu :)
    na taki pyszny koktajl zawsze jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale połączenie smaków.. Odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wygląda ten koktajl :)

    OdpowiedzUsuń