piątek, 21 marca 2014

makowo-cytrynowy parfait!

Moi drodzy, Pierwszy Dzień Wiosny! Wspaniale zobaczyć w końcu tę datę w kalendarzu! I nie tylko w kalendarzu, bowiem za oknem prawdziwie wiosenna pogoda. Kolejny słoneczny dzień przed nami! Z tej okazji orzeźwiające, wiosenne śniadanie. Mak i cytryna to jedno z moich ulubionych połączeń. Tym razem proponuję sobie i Wam jogurtowy parfait na śniadanie. Przyda się takie poranne orzeźwienie, bo głowa gorąca od emocji. Dzisiaj trzymajcie kciuki. Najmocniej, jak potraficie! Proszęproszęproszę. Jeszcze nie zdradzę, o co chodzi, żeby nie zapeszać, ale już jutro o wszystkim opowiem! Jadę! Wsiadam w autobus i jadę! Gdzie jadę? Marzenia spełniać!



MAKOWO-CYTRYNOWY PARFAIT
Przepis (jedna porcja):
30g płatków owsianych Halina
1 łyżka maku
200g jogurtu naturalnego
1 łyżka miodu
sok z 1/2 cytryny
1 łyżeczka startej skórki cytryny
Płatki owsiane wsypać do mieczki, wymieszać z makiem, zalać wrzątkiem. Odstawić na bok, aż płatki wsiąkną wodę, zmniękną i wystygną. W tym czasie jogurt zmiksować z miodem, sokiem i skórką z cytryny. Ostudzone płatki owsiane z makiem przełożyć do wysokiej szklanki. Na wierzch wlac cytrynowy jogurt. Schłodzić w lodówce.

15 komentarzy:

  1. A jeednak! :) ja będę 3mać kciuki za ciebie, spelniaj marzenia, spelniaj:*

    A sniadanie pyszne, no ale wiesz-ja za mak zycie oddam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby się udało!
    Śniadanie mniam i mój mak <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie gorąco trzymam kciuki! Na pewno Ci się uda, spełniaj swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki bardzo bardzo mocno! I czekam koniecznie na jakieś wyjaśnienie. Kop w pośladek i leć zdobywać świat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że lubisz marzenia spełniać, więc nie pozostaje nic innego, jak trzymać kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, spełniaj marzenia! Tak się cieszę czytając o spełnianiu marzeń! Wszystko się uda! Czekam na więcej informacji! :)
    A śniadanko pychota, muszę wypróbować któryś z Twoich jogurtowych parfait, bo już kiedyś widziałam też inną odsłonę i zapisałam ją sobie, ale zapomniałam o tym!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję że wszystko się uda i pójdzie po Twojej myśli!
    spełniaj marzenia, a ja się ponapawam tym jogurtem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy krok w stronę marzeń bezcenny jest czy wielki czy mały, szczerze powodzenia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana spełniaj marzenia i wiec, że ja ci zawsze kibicuję i kciuki trzymam mocno zaciśnięte! :*
    makowo <3 ty wiesz co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już chyba się wydarzyło co się miało wydarzyć, ale mam nadzieję że wszystko się udało! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś muszę zrobić parfait ! Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj bylo o,wiele ładniejsze od dzisiaj! Czuje sie oszukana przez wiosnę bardzo bardzo bardzo! Dobrze,ze wczoraj wybrałam sie na szlajanie sie po kawiarniach i plazy,s ni dzis. Dzis bylo,ciężkie i pochmurne -dopiero późnym popołudniem,wyszlo slonce!

    OdpowiedzUsuń
  13. nooo, jedź Mała i realizuj się;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby marzenia się spełniły! :)
    A wiosna jest piękna, oby została już u nas i było coraz cieplej!

    OdpowiedzUsuń