środa, 5 marca 2014

kukurydziany krem cornflakes!

Pogoda bawi się z nami w kolory. Jednego dnia rządzą te ciepłe i pozytywne: błękitne niebo, mocno żółte promienie słoneczne, zielona trawa. A chwilę później robi się szaro i ponuro, a biała i gęsta mgła unosi się nad ziemią. A ja uparcie przywołuję słoneczne, letnie dni. Otwieram kolejny słoiczek z babcinymi jagodami. Wyjadam łyżeczką, dodaję do śniadania. Jagody smakują słońcem, ciepłym wiatrem, wakacyjną beztroską. 

W porannej miseczce szybkie i proste śniadanie, które przy tym zachwyca smakiem. Gęsty (bo taki lubię najbardziej), kremowy jogurt naturalny, kukurydziany krem z płatków cornflakes i słodkie babcine jagody. 


32 komentarze:

  1. zdaje się, że widzę śniadanie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie wygląda ta Twoja miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym dała głowę, że to dyniowe, no i teraz bym głowy nie miała

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię gęste najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie przepis? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam popołudniu :)

      Usuń
    2. a właściwie napisać mogę tutaj: aby zrobić taki krem wystarczy zblendować porcję płatków cornflakes z odrobiną wody. można dosłodzić, dodać cynamon/kakao itd :)

      Usuń
  6. za każdym razem jak widzę to zdjęcie, to mam wrażenie, że to lody :D
    wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepięknie :) Dizięki tym jagódkom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, pogoda ostatnio ma humorki.
    a krem mega gęsty, najlepiej tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to apetycznie wygląda! Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miksowałaś z wodą, tak? A ciekawe jak np z mlekiem?

    Ej, połączenie kolorów-bóstwo! :) Masz dar projektowania, na prawdę :D Zawsze ułożysz tak na talerzyku/w miseczce, że choćby było tam kilo świeżej papryki, czy fasoli ja chciałabym to zjeść! :)

    Zajumam od ciebie ten przepis i wykorzystam go w najbliższym czasie.. mogę, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) z mlekiem też można, kiedyś robiłam. można też z sokiem - cokolwiek byle odrobinę "zmoczyć" płatki :)

      Usuń
  11. Rany jakie pyszności... Wiosna już tuż tuż, trzeba wziąć się za siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi o nim przypomniałaś, pyszny jest ten krem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacie sunę , ostatnio szukałam właśnie coś takiego wyszukanego ! Znalazłam , wreszcie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny pomysł na ten krem! Proste i szybkie, a musi być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie ulepki to ja rozumem! Podoba mi się ta wersja płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wpadłam na taki krem, a to przecież banalny pomysł, do wypróbowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto i pysznie, a zdjecie obłędne :) Tym opisem i kremem platkowym przypomnialas mi moje dzieciństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile bym dała za takie babcine jagódki... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. E tam kolory w pogodzie! Ważne kolory na talerzu, ewentualnie w... miseczce!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. zjadłam już jagody moje, teraz tylko zostało mi do lata czekać..no chyba, że się podzielisz? :D
    kolory cudne w twoje miseczce, a smaki pewnie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd i kolory twojej dzisiejszej miseczki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W pierwszym momencie myślałam, że to lody!
    Wygląda przepysznie, ślicznie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to obłędnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  24. małe dzieła sztuki, ten sok jagodowy, no niczym namalowane!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda świetnie *.* I jeszcze te jagody, aż zatęskniłam za domem ;p

    OdpowiedzUsuń