poniedziałek, 24 lutego 2014

jabłkowa manna z masłem orzechowym!

Tak, w najbliższym czasie spodziewajcie się na moim blogu niezłego zatrzęsienia śniadań z masłem orzechowym w roli głównej. Naprawdę nie wiem, co aż tak długo powtrzymywało mnie od jego spróbowania. Z drugiej jednak strony ma to swoje plusy! Mam przed sobą duuuużo smacznego, orzechowego nadrabiania. A ta wizja dosć mocno mi się podoba. Bowiem weekend w Warszawie sprawił, że w końcu i ja pokochałam to orzechowe smarowidło. Do domu wróciłam więc nie tylko z głową pełną miłych wspomnień, ale również z dwoma słoikami masła. Słoiczki stoją jeszcze pełne, a ja już najbardziej nie mogę się doczekać słynnej owsianki, czy też manny w słoiczku po maśle orzechowym. Póki co śniadanie miseczkowe. Mam już za sobą wyjadanie masła łyżką prosto ze słoika, znam też smak posmarowanego nim banana i owsianki w orzechowym towarzystwie. Dzisiaj? Czas na mannę! Jabłkową. Z ... Sami wiecie z czym!


39 komentarzy:

  1. oo, ja najbardziej lubię łączyć masło orzechowe z jabłkiem lub gruszką (oprócz wyjadania go prosto ze słoika). czekam na mnóstwo orzechowego szaleństwa na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, swietnie, ze sprobowalas! smacznego orzechowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło orzechowe to moja miłość, wyjadam prosto ze słoiczka :D jestem gotowa na orzechowe zatrzęsienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masło orzechowe jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam masełko orzechowe : ) A owsianka wygląda smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo apetycznie, muszę w końcu i ja kupić masło orzechowe! ;)
    PS kochana, z tej strony Ola z actuallyyoucan, przeniosłam się w nowe miejsce. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam domowe masło orzechowe :) chyba jeszcze lepsze niż kupne i masz wiele wariantów (z orzeszków ziemnych, laskowych itp). ja odkąd zrobiłam takie domowe to już nie kupuję gotowych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, wspaniała manna :D
    ja też lubię kaszę kukurydzianą z bananem, płatkami kukurydzianymi i masłem orzechowym właśnie :D najlepiej na budyniu albo z jakimś serkiem/ twarożkiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna taka, muszę zrobić :) Jabłko i orzechy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam moje zdziwienie, ale faktycznie, jakby się tak zastanowić to nigdy u ciebie nie widziałam masła orzechowego :) u mnie duet z jabłkiem ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  11. To więc można czekać na szał masła orzechowego! Szczerze , ja też jeszcze nigdy go nie jadłam. Chyba pora spróbować tego smarowidła, jak go tak zachwalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkrywanie nowych smaków to taka miła rzecz ;) a masło orzechowe u takiej wspaniałej blogerki kulinarnej to absolutny must have! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło to jedno z najprzyjemniejszych uzależnień zaraz po czytaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masło z jabłkiem lubię najbardziej, a jeszcze bardziej masło z nerkowcow, które Ci bardzo polecam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "klejące takie" <3 pierwsza reakcja! Ale posmakowało :) I czekam na przepisy z PB! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też dzisiaj manna z masłem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak - wiedziałam, będzie dziś masło, jak pisałaś :) najlepsze!! <3 już nie umiem się doczekać co wymyślisz z jego udziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech, to było absolutnie do przewidzenia!:)
    Podobało mi się, jak wczoraj napisałaś, że nie możesz się doczekać śniadania w słoiczki PO maśle, tymczasem dopiero je otworzyłaś^ :))

    Szkoda, że nie dołączyłaś do antyfanów masła orzechowego, jest nas mało, ale jesteśmy elitą:D
    Żartuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oczarował mnie jego smak, gdy próbowałam pierwszy raz :)
    No to czekamy na wiele pysznych śniadaniowych propozycji z masłem orzechowym, dzisiejsze jest świetną ich zapowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie spróbowałaś wcześniej masła orzechowego?! wow! wyobrażam sobie taką scenę jak z joe black ;) sama nie pamiętam kiedy spróbowałam masełka pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam domowe masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłaś masło czy dostałąś w prezencie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze w całym poście pytanie :D ^^

      Usuń
    2. haha <3

      ale niestety masło nie było na promocji :(

      Usuń
    3. Żadna Ervisha.... Co się mnie tak uczepiłeś???? Nie każdy anonimowy to jestem ja.... Co mnie obchodzi, czy Magda kupiła masło orzechowe czy dostała....

      Usuń
  23. Ja z mizeria lubie Fabiola xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie nie widziałam u Ciebie nigdy PB, ileż w życiu straciłaś ;P

    Manny nie lubię, ale połączenie jabłka z masełkiem jest fenomenalne :) Z gruszką też spróbuj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie dlatego wstrzymuję się z zakupem - jeśli na listę uzależnień wpadnie, oprócz czekolady, również masło orzechowe to biada mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich smacznych uzależnień to ja proszę jak najwięcej :D ...

      Usuń
  26. ja też nie wiem jak mogłaś tyle czekać :D

    OdpowiedzUsuń