piątek, 7 lutego 2014

egzotyczne smoothie!

Od rana dzisiaj podróżuję palcem po mapie i zatrzymuję się w miejscach, gdzie wysoka temperatura nie ustępuje nawet nocą, gdzie można kąpać się w ciepłym morzu przy świetle gwiazd, chodzić boso po plaży, zbierać muszelki, leżeć na hamaku, pić egzotyczne drinki, przed słońcem chować się pod wysokimi palmami.


EGZOTYCZNE SMOOTHIE
Przepis (jedna porcja):
1 (mała) pomarańcza
1 cytryna
2 kiwi
100ml wody kokosowej
Owoce umyć, obrać, pokroić w kawałki. Razem z wodą kokosową umieścić w blenderze kielichowym. Zmiksować. Przelać do szklanki i wstawić do lodówki na około godzinę, do schłodzenia. Wyjąć i podawać. 

19 komentarzy:

  1. nieprzyzwoicie tak kusić wakacyjnym smoothie w zimowy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, ze przynajmniej mamy słońce dziś takie piękne :) koktajl jak najbardziej też by się u mnie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypiłabym teraz taki, mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje, wakacje, pachnie wakacjami :D Mimo, że wszystkie te owoce można kupić zimą, mimo, że na obrazku spadają płatki śniegu, to pierwsze co sobie pomyślałam to WAKACJE :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chętnie przeniosła się w te cieplejsze zakątki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ... trzymając w ręku pucharek pysznego orzeźwiającego smoothie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kiwi w koktajlach, zawsze nadaje im taki przyjemny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To może by jeszcze ten śnieg w tle wyłączyć już, co? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pojechałabym w takie miejsce teraz! Ale to tylko marzenia, ale pomarzyć zawsze można ;)
    na Twoje smoothie mam szaloną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią wypiłabym takie smoothie pod palemką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze takie smoothie po mega słodkościach i w upał, na mega orzeźwienie. Kiedyś zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam kolor dodaje energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak mi tęskno do lata! zabierz mnie ze sobą w te podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście egzotycznie! od razu kolorami i smakami przywołałaś mi wizje lata :) jeszcze trochę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamarzył mi się teraz pobyt w jakimś egzotycznym kraju, gdzie słońce i temperatura +30 stopni to nie tylko moje ciche marzenie.. ;)
    no cóż, pojechać tam nie mogę, ale na pocieszenie zrobię sobie Twój koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda zdrowo i samkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie koktajle:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda, ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń