czwartek, 30 stycznia 2014

warsztaty z gwiazdą MasterChef!

Czasem tak niewiele trzeba, aby wydarzyło się coś naprawdę wielkiego. Jeśli jeszcze dwa miesiące temu ktoś by mi powiedział, że wezmę udział w warsztatach z Charles'em Daigneault - uwierzyłabym, jasne. Ale gdyby ten sam ktoś powiedziałby, że je zorganizuję - nie ma mowy! A jednak zorganizowałam. Razem z moją znajomą, która właściwie zapoczątkowała całą tą szaloną akcję. Jedno zdanie, jedna wiadomość, jeden telefon, "organizujemy warsztaty!". I chociaż początkowo myślałyśmy, że organizacja takich warsztatów pójdzie zdecydowanie łatwiej, a później momentami same nie wierzyłyśmy w powodzenie naszego planu to koniec końców wszystko się udało! Było smacznie, było wesoło, co zresztą widać po zdjęciach i naszych szerokich uśmiechach. Charles to wspaniały człowiek, który zaraża optymizmem, miłością i pasją do gotowania. Na warsztatach pokazał nam, co dobrego można zrobić z kurczaka, nauczył nas porządnie ostrzyć noże i ... I pozwolił nam założyć swojego "fartucha"! Kto nie był, niech żałuje! Oby więcej takich dni.




(zdjęcia autorstwa Justyny z "Popłyń z Wisłą")

20 komentarzy:

  1. Takie warsztaty to super sprawa ! ;)
    Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli już w styczniu zaliczona wspaniała kulinarna przygoda :D
    Gratuluję, że wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie! Charlie był moim ulubieńcem, zazdrość mnie zżera- od środka, od zewnątrz, zewsząd!

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa! Warsztaty z Charlie'm, liczę na takie w przyszłości *-* i do tego twoja organizacja, piona!
    a może...zorganizuję warsztaty z Magdą! jestem pewna, że potem to inni będą chcieli z Tobą mieć takie zajęcia :)

    P.S.śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała inicjatywa! i zazdroszczę tych warsztatów jak nie wiem co.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam w Krakowie był na forum przestrzenie ;)
    ach Madzia, uwielbiam patrzeć jak przesz do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Magda za spełnianie swoich marzeń. Jesteś dowodem na to, że chcieć to móc. Podziwiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko Cię podziwiać! Gratuluję z całego serca ;) szkoda że sesja mnie połknęła i nie mogłam się bawić razem z Wami,no ale taka to już jest ta złośliwość rzeczy martwych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu szykują się kolejne warsztaty więc ... nic straconego! :-))

      Usuń
  10. W marcu szykują się kolejne warsztaty więc ... nic straconego! :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowo zdolna z Ciebie organizatorka!:) Co prawda MasterChef jakoś super mnie nie interesował, to jednak Charlie wydawał się fajny. Na pewno warsztaty były bardzo przyjemne, jestem ciekawa co też chodzi Ci po głowie w dalszej kolejności...:>
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa takie warsztaty! Gratuluję i troszkę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, wspaniałe przedsięwzięcie :) a uśmiechy mówią same za siebie... :)

    OdpowiedzUsuń