wtorek, 7 stycznia 2014

pomarańcze w kokosowym cieście!



POMARAŃCZE W KOKOSOWYM CIEŚCIE
/inspiracja: www.poranne-zamotanie.blogspot.com/
Przepis (jedna porcja):
60g mąki owsianej
80g mleczka kokosowego
1 (średnie) jajko
2 pomarańcze
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Pomarańcze umyć, obrać i pokroić w grubsze plastry. Mąkę owsianą wymieszać z proszkiem do pieczenia. Dodać mleczko kokosowego i jajko. Zmiksować (tak, aby powstała gładka masa). Rozgrzać patelnię (u mnie: teflonowa, w innym przypadku patelnię należy delikatnie natłuścić). Plastry pomarańczy maczać w cieście, następnie kłaść na rozgrzaną patelnię. Smażyć kilka minut z obu stron. Gotowe placuszki przełożyć na talerz.

35 komentarzy:

  1. No wiesz! Żeby zrobić pomarańcze w cieście, to bym na to nie wpadła. Mój umysł bywa mocno przyćmiony... szczególnie kulinarnie:)

    Witaj w Nowym Roku, Panno Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak prosty pomysł, a tak wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to ciekawa propozycja. Rozsmaża się troszkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to musiało być dobre<3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owoce w cieście, a soczyste pomarańcze na pewno smakowały wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, chciałabym serdecznie zaprosić na konkurs, który trwa na moim blogu. Jest bajecznie prosty a do wygrania kosz pełen produktów spożywczych. Pozdrawiam , zapraszam do zabawy i miłego dnia życzę:)
    Więcej informacji :
    http://potravel.pl/2014/01/03/konkurs-3/

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi przepysznie ;)
    chetnie sprobuje.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, to musi, musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie puchate! jak kupię mleko kokosowe to na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kuuurde! Ale boskości.. ciekawi mnie smak, strasznieeee!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusiły mnie już u Mariana, u Ciebie zachwyciły totalnie :) Mam wszystkie składniki, chyba sobie zaserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak placki z jabłkami :) Bardzo fajny pomysł, do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, kokos i pomarańcza już czuję ten smak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja to bym chciała spróbować tych pomarańczy w cieście czekoladowym! <3 Jak delicje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie robiłam żadnych owoców w cieście.. co innego w plackach, ale takich zdecydowanie muszę spróbować! :) Soczysta pomarańcza <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jabłka, banany, gruszki.... Ale pomarancza? W ciescie? I to kokosowym... Pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, na pomarańcze to bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czego to już w tym cieście ''utopić'' nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. serio! ? nie wpadłabym na to, żeby zapiec pomarańcze w cieście, a tu proszę - genialne :) do tego mąka owsiana <3 ty wiesz, co ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomarańczy wielką fanką nie jestem, ale to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  21. brakuje mi chyba wszystkich składników, ale zjadłabym takie z ogromną przyjemnością! mogę się wprosić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie uwielbiałabym to śniadanie za jego smak i zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. w życiu bym nie wpadła, żeby zrobić pomarańcze w cieście. genialna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ach, co to musiało być za śniadanie! moje smaki, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wpadłabym, żeby smażyć cytrusy w cieście, ale musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele owoców smażyłam w cieście, ale na pomarańcze bym nie wpadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. och, jaki piękny plaster pomarańczy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pysznie, ciekawe jak się skomponowało! A pomarańcze jeszcze przypominają święta...ahh!

    OdpowiedzUsuń
  29. oo bardzo ciekawy pomysł ;) zawsze chciałam zrobic ananasa, jabłko w cieście, a tu proszę i pomarańcze się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jadłam takie jabłka, ale o pomarańczy w życiu bym nie pomyślała :) !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisane i już czeka na okazję żeby zrobić ;3
    www.foodandphoneaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń