niedziela, 19 stycznia 2014

marchewkowy pudding chlebowy!

Na niedzielne 'dzień dobry' duuuuuuuuuży zastrzyk energii, spora dawka witamin. Szklanka soku marchewkowego, a chwilę później śniadanie, również w rudych klimatach. Marchewkowy pudding chlebowy wzbogacony o słodycz miodu i chrupiące orzechy. Bo ponury, deszczowy poranek też może być przyjemny.



MARCHEWKOWY PUDDING chlebowy
Przepis (jedna porcja):
3 kromki czerstwego chleba
150ml soku marchewkowego
1 białko jajka
1 łyżka (płynnego) miodu
1/2 łyżeczki cynamonu
garść orzechów włoskich
1 łyżeczka masła 
Piekarnik nagrzać do 200 stopni (opcja grzania: termoobieg). Kokilkę wysmarować masłem. Chleb pokroić w drobną kosteczkę, włożyć do kokilki. Orzechy włoskie drobno posiekać. W osobnej miseczce roztrzepać białko jajka. Dodać cynamon, miód i posiekane orzechy, dolać sok marchewkowy. Całość wymieszać. Tak przygotowaną masą zalać chleb. Kokilkę wstawić do piekarnika. Piec przez 20 minut. Wyjąć i podawać.


26 komentarzy:

  1. ponury? U mnie świeci piękne słońce! Szkoda, bo śnieg nei lubi słońca i coś czuję że jutro będzie ślizgawica... Ale to śniadanie zjadłabym i na pluchę i na piękną pogodę - jest idealne dla moich kubków smakowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesiennie, pysznie. lubię marchewkowe propozycje śniadaniowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wędruje na listę 'must do." i to szybko.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy ty przestaniesz mnie zachwycać?...czyżbym się już powtarzała!? :D
    świetny puddingowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że nigdy!

      Usuń
    2. haha, też mam taką nadzieję - nie przestawaj! :D

      Usuń
    3. ja też mam taką nadzieję :) zresztą nie muszę jej mieć, bo jestem pewna, że za każdym razem zaskoczysz mnie czymś fantastycznym :*

      Usuń
  5. Sok marchewkowy? Dzięki za przypomnienie, ląduje właśnie na mojej liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dzisiaj w planach pudding chlebowy na śniadanko, ale za późno się z wyrka zwlekłam :P puddingi są ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie jadłam puddingu chlebowego, chyba trzeba zostawić trochę chleba specjalnie dla niego: ) Z sokiem marchewkowym i cynamonem- idealne połączenie<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ma kolorek ! Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sok marchwiowy mogę pić litrami! muszę go kupić i wykombinować jakieś śniadanie z jego dodatkiem, bo musi smakować nieziemsko :)
    no i w końcu zrobić pudding chlebowy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie podany! :) Podoba mi się tak pokrojony chleb :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo jaki ciekawy przepis, pycho :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ogólnie jadam mało pieczywa, ale tak przyrządzonym to bym się zajadała! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki poranek mimo ponurej aury musiał być przyjemny ;) ale faktycznie wyjątkowo dziś niemiły dzień pod wzgledem pogodowym, spałam aż do 10 bo było tak ciemno i myślałam że wciąż jest bardzo wcześnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią bym taki pudding zabrała do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ostanie zdjęcie :D:D Przepis bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałaś dziś o poranku dwa moje ulubione smaki soków! na takie śniadanko się piszę :3

    OdpowiedzUsuń
  17. kręcą mnie strasznie te puddingi, pasuje samemu wypróbować :)
    http://aga-biega.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog ;p
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ojk, ojk, ojk!! lubię te Twoje śniadanka, niezmiennie;))

    OdpowiedzUsuń