niedziela, 12 stycznia 2014

koktajl kokosowo-marchewkowy!

Wczoraj wieczorem, zupełnie niespodziewanie, pojawiła się u mnie duża ochota na sok z marchewki. Dzisiaj rano doszła do tego jeszcze większa ochota na kokos. A co najlepiej jest robić z zachciankami? Spełniać je. Ruda marchewka, śnieżnobiałe mleczko i wiórki kokosowe. Wanilia i cynamon. I tak powstał koktajl idealny.



KOKTAJL MARCHEWKOWY z kokosową śmietanką
Przepis (jedna porcja):
80g mleczka kokosowego*
100ml soku marchewkowego
300g jogurtu naturalnego
szczypta cynamonu
ziarenka z 1/2 laski wanilii
1 łyżeczka wiórków kokosowych
*mleczko kokosowe należy trzymać kilka godzin w lodówce przed przygotowaniem napoju
Jogurt naturalny zmiksować razem z sokiem marchewkowym, cynamonem, ziarenkami wanilii i wiórkami kokosowymi. Przelać do wysokiej szklanki. Wstawić do lodówki. W tym czasie ubić śmietankę: mleczko kokosowe ubić za pomocą miksera. Schłodzony koktajl wyjąć, udekorować kokosową śmietanką. Podawać. 

30 komentarzy:

  1. Ekstra pomysł, najbardziej zachwyca mnie kokosowa śmietanka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. marchewka i kokos, zdecydowanie lubiane przeze mnie połączenie! pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kokos i marchewka -pokochałam to połączenie w plackach, ale w tym koktajlu musi smakować jeszcze lepiej! tym bardziej podane z śmietanką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenie kolorów! a i smaki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ostatnie mleczko kokosowe, pomimo trzymania w lodówce, nie chciało się ,,zestalić" z przyczyn mi nieznanych. a taki koktajl, to.. oh! przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sok z marchewki to moja trauma z dzieciństwa, jedno z pierwszych wspomnień, jakie mam...

    Na szczęście z biegiem lat trauma stała się anegdotą, marchewki jadam, toleruję, lubię - podobnie jak i soki. Zatem Twój koktajl jest także moją zachcianką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na takie połączenie! Sok z marchewki to ostatnio moje uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to się ślicznie komponuje :) przydałby mi się taki koktajl, coś czuję, że mój organizm też domaga się marchewki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie ;) idealne na śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję, że te połączenie by mi posmakowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokosowa śmietanka mmm... <3
    Zdjęcia od góry wymiatają :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor <3 Wielbię takie pastele ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor! Marchewka i kokos, ciekawe połączenie c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor :) uwielbiam takie koktajle!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszytko co z sokiem marchewkowym :D
    z RUDYCH marchewek!

    OdpowiedzUsuń
  16. pamiętam jak babcia zawsze robiła mi soki z sokowirówki ze świeżych marchewek <3 były mega dobre

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam do mnie u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. intrygujące połączenie! na liście do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm świetny pomysł :) Ciekawi mnie tylko smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałem, smak również rewelacyjny.

      Usuń
    2. :) miło mi to czytać!

      Usuń
  20. łoo matko, cudowności...a ja o kawie byłam dziś i tyle;/
    aaa, jak zobaczyłam zdjęcie, myślałam, że to jakieś objawienie z bezą...umarłam;DD <3

    OdpowiedzUsuń