środa, 22 stycznia 2014

jogurt naturalny, płatki owsiane, bakalie!

Chociaż w kuchni lubię eksperymentować i kombinować to czasem są takie poranki, takie dni, w trakcie których trzeba postawić na coś prostego i szybkiego w przygotowaniu, ale jednocześnie nadal zdrowego, smacznego i pełnowartościowego. I w takich właśnie chwilach stawiam na niezastąpioną mieszankę smaków, która sprawdza się zawsze: jogurt naturalny, płatki owsiane, a do tego garść ulubionych bakalii.



JOGURT NATURALNY z płatkami owsianymi i bakaliami
Przepis (jedna porcja):
300g jogurtu naturalnego
30g płatków owsianych Halina
3 suszone śliwki
garść orzechów włoskich
1 łyżka nasion słonecznika
Suszone śliwki pokroić w mniejsze kawałki, orzechy drobno posiekać. Płatki owsiane wymieszać z jogurtem naturalnym, śliwkami i orzechami. Przełożyć do pucharka. Całość posypać słonecznikiem. Podawać.

28 komentarzy:

  1. takie to genialne w swej prostocie jest, czasem nic więcej nie potrzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie proste i takie smaczne! teraz to mam ochotę na suszone śliwki, bo włoskie już dziś rano jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym sposobem już wiem, które bakalie są Twoimi ulubionymi!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste rozwiązania bardzo często okazują się najlepsze; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie dnia bez jogurtu naturalnego. W takiej wersji mogłabym jeść zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czasem zwyczajnie mam ochotę na takie śniadanie, niezależnie od czasu, który mam na jego przygotowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też takie połączenia jem na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna klasyka! I prawdziwa bomba zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, moje podwieczorki czasem tak wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto , szybko i pysznie ! Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. pochwalę, pochwalę! ale nie tutaj :)

      Usuń
  12. Moje najczęstsze drugie śniadanie, zawsze przepyszne :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie śniadania właśnie za ich prostotę! Czasem smakują mi bardziej niż takie 'wypasione' :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakos zawsze muszę dodać świeży owoc do takiego śniadania ;)
    ale dodatki doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię jogurt naturalny z takimi dodatkami ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto a tak smacznie! Uwielbiam kiedy płatki owsiane przejdą i namiękną jogurtem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprócz owsianki, nie ma nic lepszego na śniadanie niż takie cudo! :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste, dobre, zdrowe! czyli pysznie jak u Ciebie!;);) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisałaś, że nie możesz jeść laktozy. Ale jogurt zwykły? ;) Taki Ci nie szkodzi? Pytam, bo też mam nietolerancję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej jest po mleku. dopiero niedawno powiązałam moje złe samopoczucie z nietolerancją laktozy, więc cały czas jeszcze próbuję, sprawdzam po czym się źle czuję. mleko wyeliminowałam i jest naprawdę ogromna zmiana na lepsze :) po serku wiejskim nic mi nie jest, po jogurcie właśnie też dobrze się czuję. w jogurtach laktozy jest znacznie mniej niż w mleku, ponieważ w takich produktach, jak jogurt/kefir ulega ona fermentacji, co powoduje, że jej ilość jest znikoma.

      Usuń
    2. Hmm, to moze też spróbuję, bo ja od razu odrzuciłam wszelki taki nabiał... A może są rzeczy które mi nie szkodzą. Dzięki za odpowiedź :]

      Usuń
  20. Dzień bez jogurtu dniem straconym :) Ta wersja jak najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie proste, a jakie smaczne i pożywne danie, na śniadanie i popołudniową przekąskę. Polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się, są takie poranki, kiedy najprostsze rozwiązania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń