wtorek, 3 grudnia 2013

owsianka z jogurtem i gruszką!

Prosto, bo czasem tak właśnie lubię najbardziej. Bez zbędnych dodatków, bez długiego czasu oczekiwania na śniadanie. Owsianka, która jest niezawodna, gdy trzeba się rozgrzać i wprawić w dobry humor. Ciepłe i gęste płatki owsiane w towarzystwie aksamitnego jogurtu i słodkich gruszek. Gruszki znowu babcine, najlepsze.

Ciepłą owsiankę zjadam w rytmie piosenki Santa Claus is coming to town, którą od wczoraj podśpiewuję sobie pod nosem, a gdy się zapomnę to nawet i głośniej. Ubieram dwie pary ciepłych skarpet, owijam się grubym szalikiem i ruszam w poszukiwaniu świątecznych prezentów, zapachów i smaków. Sprawdzę, czy Kraków jest już ładnie przystrojony, czy lodowisko jest już otwarte i może nawet znajdę Świętego Mikołaja albo renifera chociaż? Pamiętam, że w tamtym roku przegapiłam renifera, w tym muszę być bardziej czujna!



OWSIANKA Z JOGURTEM NATURALNYM I GRUSZKAMI Z KOMPOTU

29 komentarzy:

  1. ohhh, nie ma to jak początek dnia z pyszną owsianką :)
    poszukiwania prezentów czas zacząć, udanych zakupów i miłego dnia :*
    Kraków ciągle kusi mnie by go odwiedzić, i co teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co teraz? :) teraz musisz przyjechać! :)

      Usuń
  2. Ależ miły dzień Ci się szykuje! Ogromnie Ci zazdroszczę w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) ja muszę przeżyć do wieczora biegając po uczelnianych laboratoriach..no ale Tobie życzę wspaniałego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daria, wiesz kiedy masz przyjechać ;))

    jeszcze te płatki ugotowane na kompocie byłyby idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to, to! następnym razem ugotuję na kompocie! :)

      Usuń
  4. ranking śniadaniowych blogów, powiedz co myślisz! ZAGŁOSUJ!!
    http://www.survio.com/survey/d/I2Y1B1E8I8S4J5U0X

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę popędzić ratusz, żeby w Lublinie zaczęli przystrajać deptak i Ogród Saski! Centra handlowe już świąteczne, ale ulice ciągle jesienne... nie może tak być!
    Santa Claus im coming to toooooooooooooooooooooooooooooooooooown! ♥
    Chociaż ja wolę: i'm driving home for christmaaaas.... tam tam tam taram... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. prostota jest piękna :) choć przyznam, że do kompotów mam uraz, chyba nie do przełamania
    lubię czytać te twoje notki. tak ciepło na sercu się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego u Ciebie wszystko tak ślicznie i smacznie wygląda?!

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto i smacznie-bardzo lubię! i te gruszki ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym roku mam dwa cele: odwiedzić jarmark świąteczny we Wrocławiu i krakowski Rynek jeszcze przed świętami! :) mam nadzieję, że uda mi się spełnić te plany...
    prostota też jest pyszna! porywam miseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na Ciebie w Krakowie :*
      a Wrocław jest też w moich planach :) ...

      Usuń
  10. O mniam, kocham gruszki z kompotu i ich cudowną miękkość:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow , ta gruszka wygląda wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  12. i te gruszki! uwielbiam! uwielbiałam kiedyś :( bynajmniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz już nie lubisz? dlaczego?

      Usuń
  13. bo nie pamiętam już jak smakują... mam problem, od 13 lat już z Aną... ech :( ale koniec tematu ok.
    Lubię Twojego blogga i odwiedzam codziennie! Fajnie,że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie lodowisko będzie otwarte 6 grudnia - idealnie na mikołajki! Bardzo chciałabym w końcu kiedyś zwiedzić Kraków, a zwłaszcza zimą :))
    Owsianka nie ma sobie równych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kraków, zimą musi wyglądać pięknie. zazdroszczę mieszkania w tym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sobie non-stop podśpiewuję "Twelve days of Christmas" :D
    Pyszna owsianka, taka zwykła, jasna, pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prosta, a dla mnie najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosta i pyszna! i jak spotkałaś renifera ;P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko Mikołaja póki co :D ale jestem czujna i czekam cierpliwie na renifera :D

      Usuń
  19. Jak ja bym taką zjadła... Oj jeszcze jak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy te płatki owsiane są tak zwykle podane z jogurtem czy gotowane w wodzie?

    OdpowiedzUsuń