niedziela, 3 listopada 2013

wyniki konkursu z wafelkami "Familijne"!

Kochani, na początku bardzo Wam dziękuję za Wasze zgłoszenia! Każde z nich było na swój sposób wyjątkowe, każde z nich miało w sobie coś, co mnie zachwyciło. Wspomnienia, a do tego bardzo często smaczne zdjęcia - moje zmysły wzroku i wyobraźni miały prawdziwą ucztę! A ja miałam naprawdę spory problem z wybraniem zwycięskich zgłoszeń. Całe szczęście, że miałam pomocników, którzy mi w tym pomogli, sama na pewno nie dałabym rady! A przynajmniej zajęłoby mi to dużo więcej czasu. Ale już dobrze, dobrze! Nie trzymam Was dłużej w niepewności i z przyjemnością ogłaszam, że słodkie nagrody otrzymują:

1) Beata - bo moja babcia też ma na imię Irenka i też spędzałam z nią mnóstwo czasu, gdy byłam małą dziewczynką. Bo dla mnie smak dzieciństwa to również przygotowywany przez babcię ryż z jabłkami, ciasto drożdżowe z dużą ilością kruszonki i rodzynkami (a Twoje rodzynkowe "muchy" mnie oczarowały!). Owocowy kisiel, owocowa zupa - to jest to! Dziękuję Ci ta Twoje smaczne wspomnienia, które łączą się niejako z moimi, więc sama mogłam powspominać i dziękuję za smaczne zdjęcia tych wszystkich potraw. 

2) Jagoda - omlet, omlet, omlet! Moja mama też bardzo często smażyła dla mnie pysznego omleta, najczęściej było to w sobotni lub niedzielny poranek. A najlepiej zarówno w sobotni, jak i w niedzielny! Mój weekend z dziecięcych lat zdecydowanie pachnie i smakuje omletem. Do tego konfitura albo cukier puder.

3) Karolina - i słodki wafel z czekoladą! Moja mama też taki robiła! Chrupiące wafle i czekoladowa masa, którą wyjadałam prosto z miski, pamiętam, jakby to było wczoraj! Dziękuję Ci za czekoladowe wspomnienie!

4) Agata - płatki z mlekiem i dużo maminych słodkości, otóż to! Karpatka, metrowiec, tort capuccino, ach, moja wyobraźnia działała na naprawdę wysokich obrotach, gdy czytałam Twoje słodkie wspomnienia. Jeśli jesteśmy przy karpatce - jedzenie każdej warstwy osobno?! Przecież ja robiłam dokładnie tak samo! Dodatkowo muszę się przyznać, że do łez rozbawiła mnie historia Kastora i jego zamiłowania do słodkości!

Z osobami, które zwyciężyły dodatkowo skontaktowałam się mailowo, także sprawdźcie swoje skrzynki mailowe! Czekam na dane do wysyłki i niedługo kurier zapuka do Waszych drzwi i wręczy słodkie upominki.

6 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję baaardzo ;D
    A tak-wafel rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. wafel z czekoladą i metrowiec, mniam <3 Dzwonię do mamy i zamawiam na następny weekend takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń