wtorek, 19 listopada 2013

pomarańczowe smaki!

Nareszcie są! Chociaż te najlepsze będą do kupienia dopiero w grudniu, to już te listopadowe tak bardzo kuszą. Lśnią, spoglądają ze sklepowych półek, tak wspaniale pachną. Zimą, świeżością, nadchodzącym mrozem i świętami. Jedne z moich ulubionych owoców, na które z niecierpliwością oczekuję przez cały rok. Słodko-kwaśne, soczyste, okrągłe, pomarańczowe ... Pomarańcze! Pierwsze prawdziwie pomarańczowe śniadanie w tym roku. A to dopiero początek! Bowiem te owoce chyba nigdy nie są w stanie mi się znudzić.





          PŁATKI OWSIANE Z SERKIEM WIEJSKIM, SOKIEM Z POMARAŃCZY, POMARAŃCZĄ I CYNAMONEM

29 komentarzy:

  1. pomarańcze...jeden z zapachów i smaków, który od razu przywodzi na myśl święta <3
    owsiane, wiejski, cynamon i pomarańcza - zestawienie idealne!
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak.. pomarańcze najlepsze w grudniu.. :D A ja już na jedną na pewno mam mega pomysł, haha ;D
    Ale ładnie podane, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czekam na nie cały rok. Są kwintesencją tej pory roku, końca roku... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się zgrałyśmy bo u mnie też tak pomarańczowo dziś! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już wpadłam szał kupowania mandarynek:)) cała nasza piątka je uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być naprawdę przepyszne, koniecznie trzeba to wypróbować. ;)

    http://beondieteathealthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. prawda! w lecie nawet nie ma co się denerwować tymi sztucznymi pomarańczami. ale teraz.. marzy mi się Twoje śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już od kilku dni piję herbatki z pomarańczą, imbirem i goździkami. wcześnie, ale tak już chce mi się tego smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, jak ja lubię pomarańcze<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańczy nie lubię ale owsianka prezentuje się po mistrzowsku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak bardzo teraz tego chcę, tak bardzo! a pomarańcze tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pomarańcze. To moje ulubione zimowe owoce :) Takim śniadankiem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie smakują tak, jak w grudniu, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pycha! ale bym zjadła teraz taką owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmmm, pycha. Ale smaku sobie narobiłam. Będzie kolacja, tylko serka brak. No dobra będzie śniadanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. też miałam już chętkę na pomarańczę, ale tata zamiast nich kupił... grejpfruta. no cóż, muszę cierpliwie wytrzymać, choć kusi mocno :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm... Mniam! Pyszne pomarańcze, fakt święta idą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomarańcze i mandarynki to owoce, które tylko i wyłącznie kojarzą mi się ze świętami <3 A w takiej owsiance to musiały genialnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomarańcze to nieodzowny element każdej zimy, na który czekam z utęsknieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze skojarzenie z pomarańczami i mandarynkami, to oczywiście święta i cały okres zimowy, wtedy są najsmaczniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Madzia ! takie sukcesy kulinarne, a gdzie czas na miłość ?! :( taka śliczna dziewczyna z Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :)
      w końcu przyjdzie pewnie odpowiedni moment, wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  22. O taaaak, zapach obieranej pomarańczy zdecydowanie kojarzy się ze świętami ;)

    OdpowiedzUsuń