poniedziałek, 14 października 2013

płatki owsiane, marchew, kokos!

Tak jak myślałam to był intensywny weekend. Tak jak myślałam to był dobry weekend. Mało snu, mnóstwo wrażeń, dobra zabawa, poszerzanie wiedzy, polepszanie własnych umiejętności, szybkie tempo, ale przy tym tak wiele okazji do zatrzymania się i podziwiania tego, co naokoło. Październik zachwyca. Jesień czaruje. 



PŁATKI OWSIANE z kokosową śmietanką, sokiem marchwiowym i orzechami
Przepis (jedna porcja):
50g płatków owsianych marki Halina
250ml mleka
szczypta cynamonu
70ml świeżo wyciśniętego soku marchwiowego
50ml mleczka kokosowego
50ml jogurtu naturalnego
garść orzechów włoskich
Płatki owsiane wymieszać z cynamonem, zalać mlekiem i odstawić na minimum kilka godzin (najlepiej zrobić to na całą noc). Rano przełożyć płatki do rondelka i podgrzać. W tym czasie ubić mleczko kokosowe, delikatnie wymieszać z jogurtem naturalnym. Orzechy włoskie drobno posiekać. Ciepłe płatki owsiane przełożyć do miseczki, zalać świeżym sokiem marchwiowym oraz kokosową śmietanką. Posypać orzechami.

36 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym sokiem marchwiowym ! U ciebie nawet talerz owsianki wygląda przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią. Owsianka zyskała dzięki tobie nowy wymiar:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zgodzić, jesień czaruje :) w tym roku wszystko wygląda wyjątkowo pięknie... i zgadzam się z przedmówczynią, nawet ten talerz owsianki. Aż pożałowałam, że sama jestem po śniadanku ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, super pomysł. i zdjęcia chyba jeszcze cudowniejsze. z czystej ciekawości- jakim obiektywem operujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to pięknie wygląda w tej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mni eweekend jeszcze trwa, czyli cieszę się wolnym poniedziałkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój poniedziałek też jest wolny, też :D

      Usuń
  7. Bardzo jesiennie i na pewno bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam wiele wersji owsianki, myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy, a jednak! Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z dodaniem soku marchewkowego, jak najbardziej trafiony w moje gusta- uwielbiam go po prostu!
    A zdjęcia, szczególnie te z góry mnie uwiodły<3

    OdpowiedzUsuń
  10. tak też sobie pomyślałam, z mleczkiem kokosowym *-* tak mnie ostatnio kusi, a jeszcze nie miałam okazji go kupić ostatnio ;p owsiane uwielbiam tym bardziej z marchewką ! świetny pomysł na pyszne i zdrowe śniadanie ;)
    cieszę się, że twój weekend był udany !

    OdpowiedzUsuń
  11. Marchewka i kokos? Muszę spróbować tego połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne połączenie smakowe, od samego patrzenia aż mam ochotę spróbować! Poza tym także dołączam się do celebrowania wolnego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem choraskiem, myślisz, że ta owsianka postawi mnie na nogi? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jedna, to lepsza ta Twoja owsianka. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia. Boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. październik to zdecydowanie najpiękniejszy miesiąc w roku, cieszę się, że udał Ci się weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd Ty bierzesz te pomysły na takie pyszne śniadania?! chyba Cię adoptuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! Idealne śniadanie dla takiego marchwioholika jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci, że ten zestaw mnie zaskoczył na 100%... myślę, że był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, same pyszne smaki...Musisz mi kiedyś zrobić którekolwiek z Twoich fantastycznych śniadań^^

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda to przepięknie i pewnie tak smakuje! zapraszam na mojego bloga lovefood-doexercises.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. owsianka z sokiem marchewkowym..., ciekawe nowe połączenie. Spróbuję przy najbliższej okazji tzn, jutro rano :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, jesień czaruje :)
    Wszystko, co z marchewką biorę w ciemno! Propozycja idealna na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealne śniadanie na urozmaicenie jesiennego poranka, od razu uśmiech by mi wyskoczył na twarzy po takiej kombinacji śniadaniowej :3

    OdpowiedzUsuń
  24. połączenie bardzo nietuzinkowe, ale to tylko ty-czyli wiem, że nowe smaki, nowe doznania i saaame pyszności! :)
    Ty nie umiesz zrobić coś źle!

    OdpowiedzUsuń
  25. marchewka i orzechy to na pewno zgrany duet :) muszę go w końcu spróbować w swoich śniadaniach!

    OdpowiedzUsuń
  26. zachwyca, ale to śniadanie! :) jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  27. ...z marcheweczką na wzmocnienie zamiast faszerowania się lekami - pierwsza klasa :)!

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no, marchewki w śniadanie jeszcze nigdy nie wkomponowałam, a wygląda to uroczo ^^ z pewnością pyszne!

    OdpowiedzUsuń