poniedziałek, 16 września 2013

wpadło jabłko w pudding, a ja do Dzień Dobry Tvn!

Zanim przejdę do śniadania, jeszcze zanim wrócę do rzeczywistości - DZIĘKUJĘ! Wszystkim tym, którzy byli wczoraj ze mną myślami, wspierali mnie, kibicowali i trzymali kciuki! A po programie gratulowali. Nawet nie wiecie, jak wiele znaczą dla mnie takie pozytywne opinie, takie ciepłe słowa. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż takiej reakcji! Co do samego występu, podsumuję to słowami "marzenia się spełniają". Niezapomniana przygoda! Gotowanie z Anią Starmach było dla mnie zaszczytem i wielkim przeżyciem. Cieszę się, że mogłam poznać zarówno Anię, jak i całą ekipę Dzień Dobry Tvn. Początkowo towarzyszył mi ogromny stres, ale z każdą kolejną minutą było go coraz mniej. Co tu dużo pisać - jestem szczęśliwa, że tam byłam, że gotowałam, że zobaczyłam jak to wszystko wygląda "od kuchni" (dosłownie i w przenośni). Super!



Dzisiaj myślami jestem jeszcze w Warszawie, ale ciałem już w domu, emocje powoli opadają, chociaż radość chyba nigdy nie zniknie. Trzeba jednak wrócić do codzienności, a codzienność zapowiada się pod znakiem notatek i jeszcze większej ilości notatek. W telewizji było fajnie, ale na mojej uczelni też tak jest! Więc do dzieła, do dzieła, sesja poprawkowa nieubłagalnie się zbliża. Najpierw jednak śniadanie. Wczoraj wieczorem do kokilki wpadł pudding z manny, a w sam środek puddingu wpadło jabłko! I co dobrego z tego wyniknęło?



JOGURTOWO-CYNAMONOWY PUDDING Z JABŁKIEM
Przepis (jedna porcja):
4 łyżki kaszy manny
200ml mleka
50ml jogurtu naturalnego
1/2 łyżeczki cynamonu
1 jabłko
Połowę mleka wlać do rondelka i zagotować. W drugiej połowie rozmieszać dokładnie kaszę mannę. Gdy mleko w rondelku się zagotuje zmniejszyć ogień i dolać resztę mleka (z kaszą), cały czas mieszając. Gotować przez 5-7 minut, aż do zgęstnienia. Gotową kaszę zdjąć z ognia i odstawić na kilka minut do ostygnięcia. Jabłko umyć, obrać i wydrążyć środek. Do kaszy dodać jogurt naturalny i wymieszać. Połowę "masy" przelać do kokilki/miseczki. Do pozostałej części dodać cynamon, wymieszać i również wlać do kokilki (jako drugą warstwę). Włożyć delikatnie jabłko. Całość włożyć do lodówki (najlepiej na całą noc). Rano wyjąć i podawać. 

79 komentarzy:

  1. O nie, koniecznie muszę zobaczyć to w internecie! Szkoda, że przegapiłam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na oficjalnej stronie DDtvn można obejrzeć :) tylko niestety nie ma tam wszystkich wejść, brakuje jednego.

      Usuń
    2. też już będę oglądać :)

      Usuń
    3. no już! strasznie uroczo wyglądasz w krótszych włosach, znałam Twój wygląd tylko z ikonki, na której masz dłuższe :)*

      Usuń
    4. Ola, bardzo dziękuję! :) Ścięłam nie tak dawno, w takich czuję się najlepiej :)

      Usuń
  2. Wierzę w jakieś ponadzmysłowe fluidy...Jeszcze wczoraj nie znałam Twojego bloga, nie wiedziałam kim jesteś, gdy zobaczyłam Cię w DDTVN, ale od razu zaskarbiłaś moje serce. Od początku wydałaś mi się bardzo sympatyczna, delikatna i skromna.Nie zapamiętałam jednak nazwy bloga. A dziś proszę, przez przypadek, w ogóle go nie szukając, na niego trafiłam. I powiem szczerze, że bardzo mi się podoba, zarówno przepisy jak i same ich opisy.Tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba żadne napisane "dziękuję" nie odda tego, co czuję, gdy czytam takie ciepłe komentarze :) ale ... ale dziękuję, bardzo! cieszę się, że trafiłaś na mojego bloga po wczorajszym programie, mimo że nie zapisałaś adresu - to chyba faktycznie jakieś zrządzenie losu :D i jeszcze bardziej cieszę się, że podoba Ci się tutaj u mnie :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Super, zazdroszczę, gratuluję i ogólnie ;D A danie bardzo smacznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Telewizji nie oglądam,ale gratuluję!
    Wspaniale,że spełniłaś swoje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratulacje? Nie, ile można.
    Jestem z Ciebie dumna Ślicznoto Ty Gwiazdo!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze raz podziękuję, bo podziękowań za takie komplementy nigdy zbyt wiele :*

      Usuń
  6. Gratuluję występu!!!!. Programu co prawda nie widziałam ale cieszę się z Twojego sukcesu. Fajny blog , bedę tu zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam sam początek, zanim wyszłam do pracy. gratuluję, bardzo dobrze wypadłaś :)
    a zdjęcia dzisiejszego puddingu - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, gratki kochana :) Najważniejsze to spełniać swoje marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. noo, przygoda, którą warto przeżyć no i...jakie wyróżnienie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, wyróżnienie dla mnie ogromne! :)

      Usuń
  10. Oglądałam w internecie, bo niestety jeszcze smacznie spałam jak Ty już się tam stresowałaś :) Wypadłaś świetnie, na prawdę, jak na pierwszy raz..super! :) Ja ze stresu chyba nie ułożyłabym żadnego normalnego zdania :D No i świetne zdjęcia, na pamiątkę :)
    A dzisiejsze śniadanie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje po raz kolejny :)) możesz już być uznana za gwiazdę blogosfery :D
    Obłędny pudding! I świetnie podany :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do gwiazdy mi baaaardzo daleko, gwiazdą ani trochę się nie czuję! :D ale dziękuję! raz jeszcze! :*

      Usuń
  12. Madziu, moje gratulacje!!! Super przygoda!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super super super super super super super super super super super super <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Super przygoda i doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję udziału:) żałuję że nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  16. nie oglądałam, ale gratuluję udziału, na pewno fajne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja przesyłam spóźnione, ale szczere gratulacje :) myślami byłam z Tobą cały czas:) fizycznie kilkanaście kilometrów dalej w koszu balonowym:)
    gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj rano włączyłam telewizor i gdy tylko Cię tam zobaczyłam, krzyknęłam do rodziców: "mamo, tato, to TA Magda, u której byłam na weekend!". Aach, byłam (i wciąż jestem) z Ciebie dumna, naprawdę! :) Widzieć kogoś znajomego w telewizji to bardzo fajne uczucie :))
    A teraz, po tym pysznym śniadanku, zmykaj do notatek i zdaj wszystko śpiewająco! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze! Przegapiłam taki odcinek... muszę go poszukać w necie :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej! gratuluję! Rety, szkoda, że to przegapiłam... ale oglądnę w internecie :D
    Wspaniała przygoda i doświadczenie :-) Jeszcze raz, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się z Twojego szczęscia Madziu, naprawdę w pełni zasłużyłaś aby przeżyć tak niezapomniane chwile:) Mało kto potrafi robić tak pyszne śniadania, które jednocześnie mogłyby być deserem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gwiazdeczka :D Gratuluje i ściskam mocno! Poszło Ci świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ zazdroszczę! I gotowania w studiu i spotkania z Anią (na żywo też jest taka miła?:))
    gratulacje!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! Ania jest bardzo miłą i ciepłą osobą :)

      Usuń
  24. Gratuluję Ci taakiej przygody : **

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety nie widziałam, bo zaczęłam oglądać PO! ;/ ale gratuluję ;* piękna przygoda

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam! Byłaś bardzo naturalna! Fantastycznie wyszło, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. WoW! : ) Gratuluję bardzo mocno!
    Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję!
    a pomysł... GENIALNY!
    Lecę po jabłko i może mi się uda zrobić w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam cię,ale wtedy nie wiedziałam że to ty :)
    Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!
    I pudding pyszny i kusi...

    OdpowiedzUsuń
  31. To byłaś ty? nie miałam pojęica, kawałek widziałam i jak tam przeżycia? :)
    Naprawdę gratuluje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to byłam ja :) tak jak piszę we wpisie - było wspaniale! przygoda życia :)

      Usuń
  32. Ach, jak miałaś fajnie, super, super!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądałam ten program z Tobą meegaaa;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Była gruszka, teraz jabłko... co jeszcze padnie Twoją ofiarą? ;) Po raz kolejny topisz owoce, morderczyni! ;) :D Ale w jakim pysznym celu! Och, koniecznie muszę to zrobić. Koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znęcam się nad owocami, przepraaaaaaaaaaaaaszam! :D

      Usuń
  35. Na żywo nie mogłam obejrzeć, ale szybko dorwałam komputer i zobaczyłam ten kawałek na stronie DDTVN. Według mnie wypadłaś bardzo dobrze i mam nadzieję, że swoim przepisem przekonałaś ludzi, że owsianka nie musi być nudna! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :)) też mam taką nadzieję :D

      Usuń
  36. wow, gratuluję!! to naprawdę ogromny sukces, przepraszam, ale nie oglądam telewizji i nie wiedziałam o Twoim występie w DDTVN. :c
    a śniadanie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana już Ci gratulowałam, ale zrobię to jeszcze raz! :*
    Tylko, że oglądałam w internecie i w końcu nie wiem jak to z tymi pozdrowieniami było? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!:*
      no właśnie z tymi pozdrowieniami, ekhm :D ... przyznaję się bez bicia, nie było, ale to dlatego, że nie miałam szansy nawet, nikogo nie pozdrowiłam, ech :D może jeszcze będzie okazje, haha :D

      Usuń
  38. Nie oglądałam, ale zaraz to zdobi <33
    pysza :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam Twój głos w tv i kawałek widziałam, ale nie wiedziałam, że to Ty!
    Oczywiście moją uwagę zwróciła pieczona owsianka :D
    Gratuluję :*

    Mam w zakładce podobny przepis do zrobienia tylko z gruszką. Chyba mnie zachęciłaś do jego wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, widziałam cię kochana i moje serducho aż się uradowało kiedy tak zachęcałaś do jedzenia pysznych owsianek -swoją drogą ta jogurtowa jest świetna, i usłyszałam twój głos :) Gratuluję Ci ;*
    hmmm... nie za bardzo przepadam za puddingami z manny, ale tylko dlatego, że nie sycą mnie zbyt bardzo, jednak pomysł z jabłkiem to już co innego! chętnie wypróbuję, bo zapowiada się pysznie! te czerwone jabłuszka *-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Też oglądałam, wypadłaś świetnie :) Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. widziałam :) pysznie wyszło! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  43. ojejku, to Ty byłaś! haha a ja zastanawiałam się kto to do DDTVN zawitał z blogowego światka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, ja :D zagadka rozwiązana :D

      Usuń
  44. Gratuluję - wypadłaś świetnie! No to debiut masz już za sobą - super! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje, świetnie się prezentowałaś :)A taki pudding to bym zjadła *.* To jabłko mmm ...

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nie miałam okazji oglądać:( ale od czego człowiek ma internet:) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oglądałam i bardzo mnie zaskoczyłam, oczywiście na plus! Zero stresu, obycie przed kamerą i ten czarujący uśmiech :) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)) stres był ogromny właśnie! ale wszyscy piszą, że nie było tego po mnie widać :))

      Usuń
  48. dziękuję ślicznie wszystkim za tyle ciepłych słów! :))

    OdpowiedzUsuń
  49. ale ekstra! nie oglądałam jeszcze ale sobie poszukam na stronie internetowej.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oglądałam! Gratuluję cudnego występu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję świetnego wystąpienia i dziękuję za odwiedziny u mnie:) Cynamon uwielbiam, więc to kolejny punkt do zrealizowania w mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Madziu gratuluję, jestem pod ogromnym wrqżeniem. Szukam - koniecznie muszę zobaczyć Twoje wystąpienie. Na pewno było superrr!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O właśnie! Ja tez widziałam, ale skakałam po kanałach i jakoś nie skojarzyłam, że Ty to Ty :)
    Ale owsiankę widziałam!

    OdpowiedzUsuń