środa, 7 sierpnia 2013

Warsztaty w Kulinarnych Kreacjach!



W ubiegłą niedzielę miałam okazję (i jak się później okazało również i ogromne szczęście) uczestniczyć w warsztatach kulinarnych organizowanych przez szkołę gotowania "Kulinarne Kreacje". Tematem tego kulinarnego spotkania była kuchnia włoska, a naszym "przewodnikiem" po smakach - Maciej Kopczyński.
Moje wrażenia? Wspaniałe miejsce, wspaniali ludzie, wspaniała atmosfera i oczywiście wspaniałe jedzenie! Poznałam nowe smaki, przygotowałam swój pierwszy domowy makaron, zagniatałam ciasto, płakałam nad cebulą, "filetowałam" pomarańcze, kroiłam, mieszałam, próbowałam. Poznałam nowych ludzi, świetnie się bawiłam i czas spędzony w Kulinarnych Kreacjach mogę z czystym sumieniem uznać za czas naprawdę miło spędzony. Muszę przyznać, że to niedzielne popołudnie (które przeciągnęło się aż do późnego wieczora) przerosło moje oczekiwania. Co teraz? Teraz czekam na kolejne warsztaty, bo wiem, że to na pewno nie były moje ostatnie! Jeszcze raz dziękuję rodzicom za tak trafiony prezent urodzinowy i w ramach wdzięczności biegnę do kuchni zagniatać ciasto na makaron! Ach! Pewnie jesteście ciekawi, co gotowaliśmy?

  • Focaccia z pomidorkami suszonymi i świeżą bazylią



  • Zielone ravioli z łososiem, koprem włoskim i serem gorgonzola







  • Domowe lasagne przekładane polędwiczką wieprzową, kurkami i bakłażanem









  • Mus czekoladowo-limonkowy z pomarańczami i porzeczkami






18 komentarzy:

  1. Wspaniale! Zjadłabym wszystko, co pokazałaś nam na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaał, oglądając każdą kolejną rzecz miałam ochotę napisać TO BYM ZJADŁA :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam słów, żeby oddać smak tych zdjęć. Kuchnia włoska jest chyba jedną z najpyszniejszych kuchni świata, przynajmniej w moim odczuciu:) Niezapomniane wrażenia, niezapomniane zdjęcia. Fajnie spędziłaś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko, co kocham jest na tych zdjęciach!
    Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozmarzyłam się, zjadłabym takie ravioli a na deser ten mus *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Same smakołyki!
    Rodzice wiedzą jak uszczęśliwić swoją córkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. o kuuuurde, tyle pysznego jedzenia :o *u*

    OdpowiedzUsuń
  8. to ravioli musi być bardzo pyszne ;) fajnie by było spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadłabym wszystko...
    accch, musiało być wspaniale: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super ! Też bym poszła na takie warsztaty :D

    OdpowiedzUsuń