czwartek, 29 sierpnia 2013

śniadanie z maślanymi gruszkami!



JOGURT NATURALNY Z MAŚLANAMI GRUSZKAMI
Przepis (jedna porcja):
400g jogurtu naturalnego
1 (średnia) gruszka
szczypta imbiru
1 łyżeczka rozmarynu
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka masła
syrop cynamonowy
Do miseczki wlać jogurt naturalny. Przygotować gruszki. Owoce należy umyć, pokroić w ćwiartki, pozbyć się ogonka i pestek. Na patelni rozgrzać łyżeczkę masła, posypać rozmarynem, cynamonem i imbirem. Ułożyć gruszki i podsmażać przez około 2-3 minuty z każdej strony. Gotowe gruszki przełożyć delikatnie na jogurt naturalny, całość polać syropem cynamonowym (u mnie: domowy) i podawać jeszcze ciepłe.

48 komentarzy:

  1. to wygląda idealnie! I zapewne tak też smakowało. Chyba jeszcze dziś zrobię to sobie na deser :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Następny genialny pomysł na gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za jogurt, że gruszki nie utonęły? Wygląda niesamowicie pysznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, najzwyklejszy naturalny jogurt (firmy Danone) :)

      Usuń
  4. podkradnę troszkę i też zjem na śniadanko :) bardzo apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz gruszkami ostatnio, oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo lubię gruszki, że jak już się do nich "dorwę" to przestać nie mogę ;-))

      Usuń
  6. gruszkowo i cynamonowo:) jesienne smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo, te gruszki wyglądają IDEALNIE! Jesteś moją mistrzynią od gruszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to śniadanie w całości idealne było między innym dzięki Tobie? :D TEN SYROP <3

      Usuń
    2. Cieszę się, że mogłam przyczynić się do Twojego gruszkowego śniadania idealnego!; D
      ;*

      Usuń
  8. gruszek akurat nie lubię, ale chętnie wypróbuję np maślane jabłka ! świenty pomysł, a ten syrop <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jabłka, śliwki - z owocami można kombinować :) a syrop jest rzeczywiście obłędny w smaku, polecam jego zrobienie!

      Usuń
  9. Z rozmarynem...cudowny aromat musiały mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz na prawdę genialne pomysły! pycha :))

    OdpowiedzUsuń
  11. znów cudnie podana gruszka! świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sezon na gruszki w pełni, czekamy na kolejne, cudne pomysły! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie zawsze tak oryginalnie ;) Ciekawi mnie połączenie gruszki z rozmarynem, do spróbowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gruszki podsmażone na maśle? Kompletnie nie znam tego smaku! Dziękuję uprzejmie za oświecenie w tej kwestii, już wiem, że warto spróbować, zwłaszcza, że gruszka na surowo nie trafia w mój czuły punkt serca...

    OdpowiedzUsuń
  15. syrop cynamonowy musi być obłędny <3
    śniadanie, jak zwykle, mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. GRUUUSZKI są genialne. Kolejny raz się rozpływam (jak to masełko ;)). Perfekcyjne śniadanie. Syrop cynamonowy? O mamo...! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to genialne ! :) Proste, a tak genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale to pięknie wygląda! Musiało być przepszne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Syrop cynamonowy? Woow.
    Jak go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bazowałam na tym przepisie:
      http://iadorecinnamon.blogspot.com/2013/08/bardzo-cynamonowy-wpis.html
      tylko u mnie proporcje były takie:
      1 litr wody
      400g cukru
      4 laski cynamonu
      1/2 opakowania mielonego cynamonu

      Usuń
  20. maślane gruszki? to już nawet pysznie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmmmm cudne są te gruszki :D na zdjęciu myślałam, że to jakieś kopytka haha

    OdpowiedzUsuń
  22. gruuuuuuuuuuuuuszki <3 jadłam dzisiaj w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne śniadanko:) i te gruszeczki:) mniam

    OdpowiedzUsuń
  24. szalejesz z gruszkami widzę ;))
    Pysznie coraz pyszniej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dobrze, że mam jeszcze trochę gruszek :D
    Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam Cię do zabawy :))
    20 faktów o mnie.
    Mam nadzieję ,że zechcesz wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  27. aleeez to pyszne! Powalasz i jakością zdjęć i przygotowanymi potrawami.. Cudo! <3
    Mam nadzieje, ze jak się spotkamy to tez razem zaszelejemy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie !! już nie mogę się doczekać :*

      Usuń
  28. Chciałoby się zjeść..monitor :-) Fantastycznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie proste, a wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał świetny efekt, wygląda naprawdę super, kocham gruszki no i cynamon!

    OdpowiedzUsuń
  31. Że też nie wstyd Ci tak kusić z samego rana:)

    OdpowiedzUsuń
  32. kradnę na jutrzejsze śniadanie ;]

    OdpowiedzUsuń