niedziela, 11 sierpnia 2013

płatki orkiszowe po raz pierwszy!


kawowe płatki orkiszowe* z zimnym mlekiem, gruszką i cynamonem

*Płatki orkiszowe otrzymałam w ramach współpracy z firmą Skworcu. Nigdy wcześniej nie miałam okazji ich próbować, właściwie to muszę się przyznać, że nawet nigdy nie zwróciły one mojej uwagi, czy to w sklepie, czy to na innych blogach. Nigdy nie pomyślałam "muuszę to mieć!". Całe szczęście, że w końcu jednak trafiły do mojej kuchni! Wprawdzie nie przebijają smakiem moich ukochanych płatków owsianych, ale są naprawdę smaczne i warto je mieć w zasięgu ręki, warto czasem po nie sięgnąć, gdy potrzebujemy urozmaicenia. 

28 komentarzy:

  1. gruszka i cynamon! pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze to uwielbiam je!! :))
    U mnie są na równi z owsianymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi płątki orkiszowe bardziej smakują.... Jakieś takie bardziej chrupiące :D A czemu kawowe? Bo na mleku z kawą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie :) przed podaniem zalałam je kawą (50ml wrzątku + 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej) i odstawiłam na jakieś 10-15 minut.

      Usuń
    2. oo super pomysł... Dziękuję ;D

      Usuń
  4. owsiane zdecydowanie przodują w rankingu na najlepsze płatki, ale czasami można je zdradzic na rzecz orkiszowych, które są naprawdę dobre, a w takim połączeniu to już tym bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianych nic nigdy nie przebije!
    W sumie zgrałyśmy się z kawowymi płatkami. U mnie co prawda był wczoraj, ale dopiero dzisiaj trafiły na bloga. No i u mnie był owsiane. Co do orkiszowych to mam podejście takie jak Ty - jakoś nie zwracam na nie szczególnie uwagi. Kiedyś pewnie wypróbuję, jak będzie jakaś okazja czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też na nie poluję, ale na razie nigdzie nie widzę :(
    Dobrze podane z gruszką i cynamonem, mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam kilka razy i mi smakują, ale faktycznie nie aż tak jak owsiane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak gruszka z cynamonem...a orkiszowe to moje ulubione. Zaraz po nich żytnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie bardzo lubię orkiszowe! :) Mają taki hmm... orzechowy[?] smak.
    Dobre połączenie smakowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też chętnie bym ich spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dostałam takie same i już nie mogę się doczekać aż je spróbuję :D
    pyszna wersja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam orkiszowe ! :) Owsiankę zawsze robię na bazie własnie tych płatków i owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nono, smacznie!

    zapraszam do siebie na pyszne pesto!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nigdy nie jadłam, tak naprawdę bardzo rzadko kiedy widzę je w sklepie. Tylu rzeczy muszę jeszcze spróbować. A gruszka i cynamon? Jak najbardziej tak: )

    OdpowiedzUsuń
  15. co czytasz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat książka mamy - "alibi na szczęście" (ale też ją czytałam!) :) a ja teraz czytam "makatkę" K. Grocholi

      Usuń
  16. Ja lubię właściwie wszystkie rodzaje: żytnie, gryczane, jęczmienne, orkiszowe, ale nic nie przebije owsianych :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam! Wygląda pysznie :)
    http://shapedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany aż nabrałam na nie ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja spróbowałam orkiszowych niedawno i bardzo mi przypasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie jakoś również nie ciągnęło do płatków orkiszowych ... chociaż po Twoim śniadaniu chyba zacznę ich poszukiwać :)
    połączenie cynamonu niezaprzeczalnie kojarzyło mi się z towarzystwem jabłka , a tu proszę - gruszka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Pysznie wyglądają z tą gruszką na wierzchu :) Dawno nie jadłam orkiszowych, muszę się zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń