wtorek, 30 lipca 2013

nocna owsianka "czekośliwka"!

Gorąco. Bardzo gorąco! Dobrze więc zacząć dzień od czegoś zimnego, wyciągniętego prosto z lodówki, jednocześnie pożywnego, zdrowego i smacznego! Dodatkowo nie wymagającego od nas rano właściwie żadnego wysiłku. Wystarczy wstać z łóżka, wejść do kuchni, wyjąć śniadanie z lodówki i już. Można jeść!



NOCNA OWSIANKA "CZEKOŚLIWKA"
Przepis (jedna porcja):
50g płatków owsianych marki Halina
2 łyżki jogurtu naturalnego
1/2 szklanki mleka
3 łyżki gorzkiego kakao
kilka śliwek
Przygotować słoiczek. Śliwki umyć i pokroić w ćwiartki. Na dno słoiczka wsypać/wlać następująco: dwie łyżki kakao, płatki owsiane, część śliwek, jogurt naturalny, trzecią łyżkę kakao, mleko, pozostałe śliwki. Słoiczek zakręcić i wstawić na noc do lodówki. Rano wyjąć, delikatnie wstrząsnąć i podawać.

33 komentarze:

  1. ooo.. to brzmi genialnie!
    Zawsze chciałam spróbować czekośliwki, teraz mam powód :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zaskoczyłaś.. myślałam, że będą powidła śliwkowe z czekoladą, a tu taka niespodzianka :)
    Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosunkowo niedawno odkryłam zalety owsianki z lodówki. Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że rodzice ją pokochali i robią niemal codziennie - w końcu regularne, zdrowe śniadania! :) Na pewno podsunę im pomysł z czekośliwką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekonać rodziców do owsianki - moje marzenie! :D zazdroszczę! :D

      Usuń
    2. moja mama przekonana, ale nie do mojej, tylko takiej supersłodkiej bez wielu składników :D

      Usuń
    3. Mój tata z przerażeniem patrzy na owsiankę i zastanawia się jakim cudem można zjeść mleko z jabłkiem w owsiance :D no cóż... :D zjadłabym taką czekośliwkę, muszę zrobić :)

      Usuń
    4. Ja swoją Mamę przekonałam, a Mama sprzedała pomysł dziadkom i oni też teraz ciągle zajadają się u siebie owsiankami :)

      Usuń
    5. u mnie na szczęście też wszyscy jedzą owsiankę razem ze mną :D

      Usuń
  4. A ja myślałam, że się zgrałyśmy idealnie, atu u mnie jesdnek czekowiśnia, gdy u ciebie śliwka! Choć i tak pokrewne coś tam jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudownie to wygląda! a więc śniadanie na jutro już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, ale się dziś zgrałyśmy^^ przepyszna taka owsianka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekoladowe śniadanie rządzą w końcu! :D

      Usuń
  7. połączenie czekośliwki zawsze się sprawdza i pysznie smakuje :) o tak, śniadania z lodówki w takie upały to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekolada i śliwki - zabieram słoiczek w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wczoraj była nocna, w trochę innej kompozycji ;) twój pomysł na czekośliwkę jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmmm no proszę! czekośliwka o poranku, to jak tabliczka czekolady z nadzieniem śliwkowym na śniadanie, czyli... rozpusta:) Twoja wersja tej czekoladowej rozpusty troszkę lepsza:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są te owsianki ze słoika! Muszę się w końcu przekonać i sama taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak takie śniadanie czeka w lodówce, to aż przyjemniej się wstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten słoiczek wygląda fantastycznie i do tego czekośliwka- uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie robiłam słoikowej owsianki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musisz koniecznie nadrobić! :)

      Usuń
  15. piękny, kolorowy i smaczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prawda, w upały jakoś ciężko jeść cokolwiek ciepłego.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, wstajesz i jesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze że jest sezon na śliweczki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliwek jeszcze w tym roku nie jadłam.
    Aż zrobiłaś mi na nie ochotę !
    A połączenie kakao i śliwek ? Jedno z moich ulubionych !

    OdpowiedzUsuń
  20. Na upały taki słoiczek to genialna opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super uwielbiam owoce :D

    http://jedenzlepszych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. robiłam i faktycznie super extra z każdym owocem :)

    OdpowiedzUsuń