sobota, 20 lipca 2013

(nie)zwykła owsianka z kokosem i jagodami!

Nareszcie sobota. I od razu taki udany sobotni poranek! Dzisiaj się zakochałam. Z samego rana, tak na 'dzień dobry'! I tym samym wzbogaciłam swoją listę przyjemnych uzależnień. Mleczko kokosowe. Jak to możliwe, że nieświadoma jego smaku prawidłowo funkcjonowałam do tej pory? Nieświadoma jego konsystencji, delikatności. To jest miłość. No, naprawdę! Taka miłość od pierwszego spróbowania. Miłość kulinarna.

A co było na śniadanie? OWSIANKA Z MLECZKIEM KOKOSOWYM I JAGODAMI


44 komentarze:

  1. U mnie mleczko kokosowe jest na liście rzeczy do spróbowania już od jakiegoś czasu. Z jagodami wygląda, i pewnie smakuje, obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie popełniaj mojego błędu i nie zwlekaj z tym tak długo, jak ja! :-)

      Usuń
  2. kupie w końcu to mleko kokosowe no! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się właśnie przymierzam do mleczka kokosowego. Jestem go bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. to naprawdę musiało być megapyszne śniadanie! połączenie jagód i kokosa smakuje obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddawaj! Może też się zakocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodź do mnie, chodź! :D to oddam! znaczy ... zrobię kolejną porcję :D

      Usuń
  6. no pewnie że pycha !! kokos i jagody dziś też u mnie, szkoda tylko że bez mleczka kokosowego , to jeszcze bardziej wzbogaca ten cudowny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności w Twojej miseczce :) idealny początek upragnionego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie miałam mleczka kokosowego w kuchni, trzeba to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mleczko kokosowe jest extra:) ja też się od razu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie kosztowałaś mleczka kokosowego?! Gdybym wiedziała, to bym Ci na Dzień Dziecka dała, nawet miałam taki plan, ale uznałam, że fanka kokosa na pewno mleczko piła nie raz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jakoś tak wyszło, że do tej pory go nigdy nie jadłam (nie piłam?:D)! sama nie wiem, jak mogłam do tego dopuścić :D

      Usuń
  11. Owsianka towarzyszy mi na śniadanie bardzo często, z mlekiem kokosowym jest pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda zachęcająco ;d nigdy nie próbowałam wersji z mlekiem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę spróbować mleka kokosowego :)
    a jagody ostatnio mam okazję podjadać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż szkoda że jest takie drogie, bo od razu bym poleciała do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności! <3 Uwielbiam kokosa i jagody!

    OdpowiedzUsuń
  16. próbowałam kiedyś do domowego malibu, nie zachwyciło mnie..
    Ale do owsianki? No,no,no-może być nieziemsko :D
    a ja się pochwalę-dziś wyszła mi najbardziej kremowa jaka mogła wyjść!

    Chce być z tobą taaam! jak ci coś opowiem to padniesz;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domowe malibu?! jak to brzmi! pysznieee :D
      o, no to dumna jestem, kremowe owsianki są najlepsze ♥

      Usuń
  17. konsystencja i śnieżnobiały kolor tego mleczka mnie urzekły:)jakie polecasz?

    pozdrowienia!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoje kupiłam w lidlu, firma Vitasia, o takie:
      http://fanlidla.pl/gazetka/2013.06.10.tydzien.azjatycki/10672,Mleczko,kokosowe
      innych nie miałam okazji próbować, więc nie mam z czym porównać, ale jest bardzo smaczne :)

      Usuń
    2. dzięki za ekspresową odpowiedź:))
      na pewno zasmakuję!

      Usuń
  18. też muszę go spróbować, bo kokos i jagody to świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kokos i jagody - rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mniam !
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Jagodowo Nam 5!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pyszności! a ja nawet kupiłam mleczko kokosowe i tak się zastanawiałam co z nim zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko, co z jagodami - pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podzielam twoje zakochanie do mlczka kokosowego. Sama stałam się jego fanką. Z jagodami to dopiero musi być pyszne śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nigdy nie jadłam mleczka kokosowego, ale nie lubię strasznie wiórek- ciekawe czy to idzie w parze? Poza tym wygląda cudnie, chciał bym zjeść jagódki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kokos i jagody na dobry początek dnia, pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale sniadanie! Nie dosc, ze dobre to i zdrowe i lekkie. Jestem za! :) Zapraszm do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. zaciekawiłaś mnie tym bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. MUSZĘ w końcu spróbować mleczko kokosowe. Wygląda smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda bosko, aż ciekawa jestem jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń