poniedziałek, 8 lipca 2013

(nie)kulinarne spotkanie!

Takie weekendy mogłyby się po prostu nie kończyć. A one, jak na złość, nie dość, że się kończą to jeszcze nie mają przy tym ani odrobiny litości i robią to bardzo szybko. Na całe szczęście w głowie są wspomnienia, a na karcie aparatu fotograficznego są zdjęcia. Dużo wspomnień! Dużo zdjęć! Oglądam je kolejny raz, znam już wszystkie na pamięć, a mam przy tym tyle radości, że się nimi z Wami podzielę! 

Od czego by tu zacząć? Wiem! Od jedzenia! W końcu zarówno ja, jak i Aneta, zaliczamy się do (smacznego) grona blogerek kulinarnych, więc smaków i aromatów nie mogło w te dni zabraknąć! Był letni obiad, czyli fasolka, kalafior i zimny kefir, była wspólnie przyrządzona sałatka pełna kolorów, która idealnie pasowała do zrobionego na grillu mięsa (byłyśmy tak głodne, a mięso tak dobre, że zdjęć się nie doczekało).

A skoro już jesteśmy przy jedzeniu to nie sposób nie wspomnieć o festiwalu kulinarnym, na który się wspólnie wybrałyśmy. "Jemy na polu - przyjdź głodny i zjedz tu!", czyli czterodniowa akcja w ramach Festiwalu Spowalniania Czasu w Krakowie na Małym Rynku. Kucharze z czterech stron świata, możliwość spróbowania wielu potraw (w tym nowych smaków!). Degustacje, pokazy, koncerty. Nie mogło nas tam zabraknąć! Podziwiałyśmy dania kuchni litewskiej, bułgarskiej i włoskiej. Spróbowałyśmy pysznego Mango Lassi, brazylijskiego deseru z mango oraz koktajlu z banana i jagód Acai. Pyszne rollsy z mango, bakłażanem, tofu i sosem pomidorowym. Chłodnik buraczany o wyjątkowo mocnym, różowym kolorze. 











Ale przecież nie samym jedzeniem człowiek żyje! Prawda? Prawda! Dlatego, tak już sam koniec, kilka zdjęć ze wczorajszej wizyty w ZOO. Zebry, lamy, flamingi, słonie, strusie, lwy i tygrysy - nasi nowi przyjaciele!





22 komentarze:

  1. aaaale dużo zdjęć! <3 matko, zazdroszczę Wam tego czasu razem, tych wrażeń, wspomnień, ahh! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. otak, najwspanialsze dni, jak na złość, uciekają w mgnieniu oka :( dobrze, że przynajmniej wspomnienia zostają. i zdjęcia! tyyyle zdjęć! a wiesz, że te pasty wegetariańskie, które są na Twoim zdjęciu (chyba nawet na dwóch) były także na jarmarku w moim mieście? próbowałam ich! i nawet kupiłam sobie jeden słoiczek bo jestem fanką takich wege smaczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robienie takich smacznych zdjęć powinno być zakazane!:D czy ja na pierwszym zdjęciu widzę kalafior, fasolkę szparagową i szklaneczki kefiru? Uwielbiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! my też uwielbiamy, idealny obiad na upalne dni! :)

      Usuń
  4. chciałabym być na takim festiwalu, ale znając mnie pewnie nie mogłabym się zdecydować, co kupić do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałyśmy z tym problem! i to wcale nie taki mały :) ...

      Usuń
    2. Nie dziwie się. Tyle pyszności tam widać .. :)

      Usuń
  5. ależ smakowitości! ta sałatka pełna kolorów wygląda obłędnie!!! :)) i właśnie zdałam sobie sprawę, że jeszcze nie jadłam fasolki i kalafiora tego lata..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie jak najszybciej musisz to nadrobić! :)

      Usuń
  6. jak ja lubię takie posty, więcej proszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna wydaje sie ta akcja :D tyle żarcia! :D
    Widzę że weekend jak najbardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jak fajnie mialyscie ^^
    I ta salatka i kalafior i fasolka !*-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne, takie lekkie, letnie jedzonko. Festiwal i zoo też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, ale fajnie, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale chciałam być z wami!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ;) takie spotkania są bardzo fajne.
    Widać, że się nie nudziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe fotki i wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne zdjęcia! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spotkania są najlepsze:D
    Kiedy ja byłam w ZOO, hoohoo, ze sto lat temu :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam na tym festiwalu. Co prawda nic nie kupowałam ale próbowałam różnych smaków np. kukurydzy ze słoiczka o.O ;p
    No i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zwierzęta, dlatego chętnie odwiedzam zoo ;) w tym roku właśnie już jedno zaliczyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na relację z kolejnego spotkania <3

    OdpowiedzUsuń