wtorek, 11 czerwca 2013

Konkurs!

Jest mi bardzo miło zaprosić Was do kolejnego konkursu na moim blogu, współorganizowanym z marką HALINA, która to są sponsorem nagród dla zwycięzców. Do wygrania jest pięć zestawów produktów, w skład których wchodzą: Płatki Owsiane Górskie, Płatki Ryżowe Błyskawiczne, Ryż Gold Parboiled, Kasza Gryczana z Warzywami, Kasza Jęczmienna Mazurska, Soczewica Zielona i Fasola Drobna.





Zadanie konkursowe nie powinno Wam sprawić kłopotu! Wprawdzie pogoda w tym roku wyjątkowo nie rozpieszcza, jednak jestem pewna, że większość z Was rozpoczęła już sezon grillowy, mam rację? Kiełbasa, karkówka, boczek, szaszłyki drobiowe ... Brzmi nudno? Dla mnie tak! Grill to przecież wiosna, a wiosna to przecież kolory! Dlatego nie powinniśmy zapominać, aby nasze grillowe menu wzbogacić ... Pysznymi sałatkami! I tutaj właśnie jest Wasze zadanie, należy bowiem przygotować: przepis (wraz ze zdjęciem!) na sałatkę grillową, przy użyciu (przynajmniej jednego!) produktu, który wchodzi w skład nagrody.
Konkurs trwa od 11 do 25 czerwca 2013 roku. Zgłoszenia należy przesyłać bezpośrednio na mojego maila: pannamadzia@gmail.com. Zwycięzców wybiorę osobiście, będę kierować się pomysłowością oraz estetyką wykonanej potrawy (sałatki). Życzę wszystkim powodzenia i czekam na Wasze propozycje!

(Nagrody będą rozsyłane wyłącznie na terenie Polski. Uczestnicy biorący udział w konkursie oświadczają, że są autorami przepisów oraz zdjęć i mają do nich pełne prawa.)       

6 komentarzy:

  1. O postaram się wziąć udział, brzmi świetnie :) Uwielbiam sałatki, tym bardziej grillową!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mnie sesja nie zje to może coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://tastyy.blogspot.com/2013/03/228.html dziękuje Ci za ten przepis,uwielbiam mokowiec,a jak wiadomo takie ciasta nie należą do najzdrowszych w wykonaniu babć :) od kąd postnowiłam się zdrowo odżywiać bedzie z rok to własnie szukam takich przpeisów. dziękuje raz jeszcze :) tak myślę czy nie stworzyć z tego serowo makowca:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że odnajdujesz na moim blogu przepisy dla siebie :) w tym makowcu jest już ser biały, ale oczywiście można dać go więcej, wtedy będzie bardziej serowy :) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Możesz mi podesłać wszystko, tak po znajomości:P

    OdpowiedzUsuń