sobota, 1 czerwca 2013

Blogowy Dzień Dziecka i największe w historii wspólne śniadanie!

Dzisiaj jest dobry dzień! Dzisiaj jest Dzień Dziecka! Dzisiaj wszyscy świętujemy, bez względu na to, ile mamy lat, w końcu wiek to tylko liczba, a ja wierzę w to, że każdy ma w sobie dziecięcy pierwiastek, który powinniśmy pielęgnować, szczególnie w takie dni, jak dzisiejsze święto!
Ale, ale! Nie świętuję dzisiaj sama, nie, nie! I swoją drogą towarzystwo mam nie byle jakie! Towarzystwo mam wyborne! Blogowe! Kulinarne! Prawie czterdziestka duuuużych dzieciaków wspólnie się dzisiaj bawi!
Jaki czas temu padła propozycja zorganizowania wspólnego blogowego Dnia Dziecka. Chyba nie muszę pisać, że nawet przez minutę nie miałam wątpliwości, że chcę, że muszę wziąć w tej zabawie udział? Były zgłoszenia, było losowanie (i tutaj szczególne podziękowania i ukłony w stronę Marii), wszystko oczywiście owiane tajemnicą - "ciekawe kto mnie wylosował ?!". Było wymyślanie prezentu, wycieczka na pocztę i trzymanie kciuków, aby paczka dotarła do odpowiedniej osoby, w odpowiednim czasie. Ach, co to była za radość, gdy w końcu do moich drzwi zapukał listonosz! Tylko, że nie mogłam paczki otworzyć od razu, bo według planu wszyscy mieliśmy to zrobić dopiero dzisiaj. Zadanie nie było łatwe, najchętniej od razu zajrzałabym do środka. Paczka kusiła, wyoglądałam ją ze wszystkich stron, wymacałam, próbowałam po dotyku zgadywać, co takiego może być w środku ... Bezskutecznie!

Zawartość intrygowała mnie tym bardziej, że moja paczka ... Pachniała! Tak, tak, pachniała! I to jak ładnie! Dlatego przyznaję, że kusiło mnie, aby zaglądnąć do niej nieco wcześniej, ale ostatecznie zapanowałam nad swoją ciekawością, z czego jestem baaardzo dumna, ha! Jednak, gdy dzisiaj się obudziłam, nie było już mowy o dłuższym czekaniu, pierwsze, co zrobiłam po otwarciu oczu to zabrałam się za otwieranie mojego prezentu! I co znalazłam w środku? Same wspaniałości! Kokosowa kawa - TO ONA TAK WSPANIALE PACHNIAŁA !!! - , czekolada z jogurtowym nadzieniem, ziarenka kakao w czekoladzie, "łyżka" do oddzielania żółtka od białka iiii .... wiersz! Wiersz, który niesamowicie mnie wzruszył, naprawdę! Agata, niezła z Ciebie poetka, no! Dziękuuuuuuuuję! Wszystkimi tymi podarunkami jak najbardziej trafiłaś w moje gusta, szczególnie tą kokosową kawą! Coś czuję, że szybko mi się skończy i będę Cię ścigać o kolejne jej dostawy, haha! Cieszę się ... Jak dziecko się cieszę! Dziękujędziękujędziękujędziękuuuuuuuuuuuuuuuuję ♥



A żeby jeszcze bardziej umilić sobie dzisiejszy poranek to na śniadanie naleśniki! Czemu naleśniki? Bo to smak dzieciństwa, przynajmniej dla mnie. Babcia, mama, kiedyś smażenie należało wyłącznie do nich, dzisiaj już sama potrafię to robić, chociaż muszę przyznać, że nie od razu mi to wychodziło.
Naleśniki oczywiście jemy dzisiaj wspólnie, jak mogłoby być inaczej! Tak więc ... Zbiorowe: smacznego!


kakaowe naleśniki z *domowymi "lodami" owoce leśne

*naturalny serek homogenizowany z mrożonymi owocami leśnymi (borówki, maliny, poziomki): wczoraj wymieszałam, wstawiłam na noc do zamrażalnika, dzisiaj wyjęłam i zmiksowałam blenderem

61 komentarzy:

  1. ale pysznie u Ciebie :) lody do powtórzenia. strasznie żałuję, że nie było mi dane brać udziału w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie jedna taka akcja jeszcze przed nami, więc nic straconego! :)

      Usuń
  2. zazdroszczę Wam tej akcji ogromnie! :>

    pyszne naleśniory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce spróbowac tej czekolady z Ritter Sportu! I Twoich naleśników z lodami :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Uf... Cieszę się, że trafiłam:*
    To był istny zaszczyt zrobić Ci taki upominek, ściiiiiiskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że trafiłaś! I to jak! :* Jeszcze raz dziękuję, buziaki ♥

      Usuń
  5. Zazdroszczę tej akcji! Szkoda, że nic nie wiedziałam.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogosfera jest tak duża (szczególnie śniadaniowa), że ciężko niestety dotrzeć do wszystkich osób. ale następnym razem może grono będzie jeszcze większe :)

      Usuń
  6. Wow, ten prezent jest genialny! kawa <3
    Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy my przypadkiem nie rozmawiałyśmy ostatnio o smakowych kawach? :D też chciałam apróbować tej kokosowej, chyba się do Ciebie na nią wproszę ;)
    Naleśniki z lodami- geniusz! :) Każde dziecko byłoby zachwycone takim śniadaniem ;)
    Miłego dnia dzieciaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jesteś zawsze mile widziana! :)

      Usuń
  8. o kurcze, o tej części z prezentami nie słyszałam. teraz jeszcze bardziej żałuję, że nie wzięłam w niej udziału, bo uwielbiam wymyślać podarki :)
    mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości znowu ktoś coś zorganizuje (i uda mi się załapać)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno nie jest ostatnia taka wspólna akcja, więc nic straconego :)

      Usuń
  9. Super akcje zorganizowałyście:) Oby było takich więcej:) A takie wypasione naleśniki to nie tylko na Dzień Dziecka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały pomysł dziewczyny :) a Twoje naleśniki wyglądają tak przepysznie, że ojej! ja też dziś się rozpieszczam :D buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej! ale Wam zazdroszczę! cudowny i naleśnikowy poranek na dzień dziecka! wszystko idealnie i tak radośnie, tak jak powinno dziś być. każdy powinien obchodzić dzień dziecka :))
    życzenia dla Ciebie też mam - dużo uśmiechu, tego beztroskiego i bezgranicznego, jak za czasów dzieciństwa i spełnienia marzeń, może nawet tych jeszcze dziecięcych które nadal gdzieś w sobie przechowujesz? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za tak ładne życzenia :*

      Usuń
  12. nie pożałowałaś sobie lodów :D
    cudowna ta akcja! :) miłego, bardzo miłego dnia Kinderku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich zdrowych, oszukanych "lodów" nigdy dość, szczególnie w Dzień Dziecka! :)

      Usuń
  13. świetny prezent, a naleśniki z lodami są przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj wpadłabym na takie naleśniki i kawę, z akcentem na kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nalesniki z lodami ale czad! To takie spełnianie marzeń z kiedyś gdy się mówiło: I będę jadła lody na śniadanie! I pizzę! I ciasto i zapijała coląąąąą! :*

    Cudownego Dnia Dziecka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. naleśniki z lodami jak z jakieś kawiarni! *.* prezent dostałaś wspaniały :)
    dziękuję za wspólną akcję i wspólne śniadanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. naleśniki z lodami - to jest to! idealne w taki dzień :)
    i ta kokosowa kawa, koniecznie zdaj relacje jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawa jest GENIALNA, daaawno nie piłam tak dobrej ♥ tym bardziej, że kokosowa to moja ulubiona! i teraz mogę taką robić sobie w domu :)

      Usuń
  18. jej, ale pyszne połączenie! co blog, to inne naleśniki. ile inspiracji dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam żadnych wątpliwości, że agata nas nie zawiedzie! :) zresztą ty też dzisiaj jak zwykle w świetnej formie - te lody to jakiś obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  20. naleśniki z lodami !!! pychotka !! wszystko smaczne i domowe , najlepsze ;)
    super prezent, ta kawusia mnie tak kusi, muszę ją zdobyć *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo jest naprawdę pyszna! :)

      Usuń
  21. też miałam dodać lody do naleśników, ale wczoraj wieczorem zjadłam.. jogurtowe:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam taką ' kawę' i Ritterka<3!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie prezenty są niewiarygodnie cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna akcja, szkoda, ze nie wiedziałąm :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogosfera jest tak duża, że ciężko byłoby dotrzeć do wszystkich :<

      Usuń
  25. Też żałuję że akcja mnie ominęła :(
    Świetne prezenty, kokosowa kawa<3 to musi być boskie!
    A Twoje śniadanko PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  26. o mamo, kokosowa kawa brzmi... przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach tej kokosowej kawy musiał być boski!
    Dzisiejsze naleśniki z lodami, normalnie poezja.

    OdpowiedzUsuń
  28. a ty kogo obdarowywałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkarę :) http://troche-bardziej.blogspot.com/

      Usuń
  29. ja uwielbiam zoo !

    w tym miesiacu czeka mnie jeszcze wypad do Zoo w Ostrawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ wspaniałości dostałaś! kokosowa kawa? omg <3
    weź mnie na nią zaproś :DD

    dzięki tej aukcji, to jeden z lepszych dni dziecka, seriooo :)
    oby więcej takich! ^^
    wesołego! :**

    OdpowiedzUsuń
  31. obłędnie brzmi ta kawa
    naleśnikami z lodami, popłynęłaś!
    dziękuję za wspólne śniadanko :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaa moja paczka też pachniała! :D Wiem, jakie katusze przeżywałaś, miałam to samo :D Świetny pomysł miała Agata :)
    Miłego dnia Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała akcja :)

    A ta łyżeczka do oddzielania żółtka - genialny wynalazek!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mistrzowsko podane naleśniki! Takie dni dziecka mogę mieć codziennie :D Genialna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. z lodami? mój faworyt! musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba właśnie odkryłaś przede mną przeznaczenie jednego z moich kuchennych gadżetów ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. kawa kokosowa??? czy ja dobrze widzę....o mamusiu chce ją ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, kokosowa kawa! jest pyszna ♥ zapraszam na filiżankę! :D

      Usuń
  38. same pyszności , aż ślinka cieknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Naleśniki z lodami! Ulala, pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  40. no wiesz co, jaka rozpusta!! i zazdroszczę ZNÓW spotkania ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu dzisiaj Dzień Dziecka, jest okazja :D poza tym taką zdrową rozpustę można sobie codziennie serwować :D

      Usuń
  41. prezent świetny:) i smakowity:) podobnie jak takie słodkie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To sie nazywa udany dzień dziecka. I dizelna jesteś, że wcześniej nie otworzyłaś, hahaha.

    OdpowiedzUsuń