sobota, 22 czerwca 2013

płatki owsiane, truskawki, mleko cytrynowe!

"I never feath death or dying I only fear never triyng". To był naprawdę ciężki tydzień. To był naprawdę ważny tydzień. Tydzień, z którego wyszłam obronną ręką. I nie chodzi tutaj wcale o ocenę w indeksie, ale o to wspaniałe uczucie satysfakcji. O uśmiech, mimo zmęczenia i braku snu. O pomarańczowe niebo, zapach deszczu i ciepły wiatr na zwieńczenie dnia. O to, że pewne decyzje z przeszłości okazują się być słuszne. 

Wstaję i nagle nie muszę się nigdzie spieszyć. Dziwne. Przyjemne. Mam czas na kawę, na leniwe śniadanie. Mam czas, więc z niego korzystam. Nareszcie mogę ubrać krótkie spodenki i kolorową koszulkę, miła odmiana od białej koszuli i eleganckiej, granatowej spódnicy. Sobota, jak dobrze! Odpoczywam.




płatki owsiane z truskawkami i (zimnym) mlekiem cytrynowym

45 komentarzy:

  1. o tak! pysznie uwieczniłaś to sobotnie śniadanko-mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwilbiam ten luz i swobode ;)
    Ooo mleko cutrynowe? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mleko + świeżo wyciśnięty sok z cytryny :)

      Usuń
    2. o proszę, nie wpadlabym na coś takiego :D I jak, dobrze smakuje takie polączenie?

      Usuń
    3. nawet bardzo! polecam, polecam :)

      Usuń
    4. No Ty to mnie nigdy nie przestaniesz zadziwiać! Niby takie proste, a nie wpadłabym na to... Na pewno wypróbuję :D

      Usuń
  3. orzeźwiające śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować to mleko cytrynowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko się cieszyć, ja jeszcze jeden intensywny tydzień, ale wcale nie mogę się wziąć w garść i zacząć wreszcie porządnie uczyć. Wiem, że będę tego żałowała.
    Twoje śniadanie wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, kochana i życzę jak najleniwszego odpoczynku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. cytrynowym mleczkiem *-* mm to musi być pyszne !! i truskawy <3 zawsze górą ;p
    odpoczywaj , miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mleko cytrynowe? Niezłe cudo. Spróbuję, ale z limonką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleko cytrynowe, świetne !
    I śniadanko musiało smakować genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mleko cytrynowe...ale mnie zaskoczyłaś! super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda słodko to śniadanie, aż mam ochotę na takie zwykle platki z mlekiem i truskawkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mleko cytrynowe? a to ciekawe! :) fajna ta forma owsianki, nie całą gotowana w mleku, a wrzucona do mleka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpoczywaj, należy się! C :

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny wspaniały pomysł! Muszę spróbowac takiego mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe połączenie :) korzystaj z wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie pyszna prostota, ja też już po sesji, wreszcie można odpocząc.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero w połowie, ale najważniejszy i najtrudniejszy egzamin za mną :)

      Usuń
  17. Cytrynowym mlekiem mnie kupiłaś!:)
    Gratuluję obronnej ręki i satysfakcjonującego tygodnia.

    Dużo jeszcze examów czy to end of session?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, jeszcze 6 egzaminów w tym tygodniu mnie czeka ;O
      ale najgorszy za mną! :)

      Usuń
    2. no to skoro najgorszy przeminął, to tym większa satysfakcja!
      a z tamtymi 6 też sobie poradzisz, to już bliżej niż dalej:*

      Usuń
  18. Mleko cytrynowe.. takie proste, a jakoś nigdy na to nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cytrynowe mleko? Wow:) W połączeniu z truskawkami i owsianką jak najbradziej mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:) Satysfakcja po wytężonym okresie pracy jest najlepszą nagrodą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi i wygląda bardzo smakowicie :) Orzeźwiające śniadanie na upalną sobotę!
    Odpoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mleko cytrynowe to dla mnie nowość :)
    powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. znam to uczucie, kiedy nie tylko ocena jest ważna, a ta satysfakcja właśnie;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam mniam ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie tym mlekiem... Ale lubię takie połączenia;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To musiało być pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej! zostałaś przeze mnie nominowana do liebster blog - mam nadzieję, że znajdziesz chwilę, żeby odpowiedzieć na pytania. (;

    OdpowiedzUsuń
  28. Madziu, to wspaniale, że masz już wszystko za sobą! :) odpoczywaj i ciesz się tym wolnym czasem :)
    przy okazji, jeśli chcesz - zajrzyj na mojego bloga, nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jeszcze nie wszystko, ale ten tydzień i naprawdę koniec! :)
      a do Ciebie zajrzę na pewno, dziękuję za nominację :*

      Usuń
  29. Właśnie takich pyszności brakowało mi w szpitalu! Nie żadnych wykwintnych dań, tylko dobrych śniadań!
    Tymczasem wróciłam i chwalę się swoją pierwszą tartą :) Zapraszam dariawkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mlekiem cytrynowym ? :) Nigdy nie słyszałam a takim czymś :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie jadłam takiego połączenia, ale wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń